رئیس اداره پایش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به آبگرفتگی معابر و برخورد صاعقه هشدار داد.

آبگرفتگی معابر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، ولی بهره‌مند گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی جو غالب استان افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است.

رئیس اداره پایش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد افزودکرد: از اواخر وقت امروز سه شنبه ۱۹ فروردین‌ماه یک سامانه بارشی به جو استان وارد می‌شود که به تناوب تا اوایل هفته چهارم فروردین، سبب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، در ارتفاعات بارش برف و بارش تگرگ در مناطق مستعد خواهد شد.

بهرهمند گفت: این سامانه موجب آبگرفتگی معابر، اختلال در تردد جاده ای و آسیب رساندن به دلیل رعد و برق و وزش باد شدید و ریزش تگرگ می‌شود.

وی ادامه داد: از تردد و سفرهای غیرضروری بویژه در محورهای ارتباطی خودداری شود، از صعود به ارتفاعات به سبب احتمال برخورد صاعقه پرهیز شود.

رئیس اداره پایش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تدابیر تمهیدات لازم با توجه به آسیب ناشی از صاعقه، وزش باد به تاسیسات ارتباطی و مخابراتی توسط سازمان‌های مربوطه اتخاذ شود.

بهرهمند بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه امامزاده جعفر(ع) در گچساران با ۲۷.۸ درجه سانتیگراد گرمترین و یاسوج با دمای ۴.۴ درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان بوده‌اند.

کد خبر 498759

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha