برای حمایت و کمک به بیماران نیازمند فرآورده های خونی در این روزهای کرونایی، مراسم داوطلبانه اهدای خون با استقرار اکیپ سازمان انتقال خون، فردا 18 فروردین ماه در موزه حیات وحش «هفت چنار» برگزار می شود.

اهدای خون

همشهری آنلاین/ بهاره خسروی :اهدایخون به ویژه در این روزهای کرونایی که به سبب اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، مردم کمتر از خانه خارج می شوند و کمتر به مراکز انتقال خون برای اهدای خون مراجعه می کنند، هدیه سرخ زندگی به حیات سبز است. برای همین برای تامین نیازهای خونی بیماران نیازمند به فرآورده های خونی، مراسم داوطلبانه اهدای خون تدارک دیده شده است. این برنامه با همکاری شهرداری منطقه 10، پایگاه شهید «مسعود محمدیان» حوزه 227 آل طه ناحیه مقداد، کانون اهدا، گروه جهادی «شهیدحاج علی اکبر صادقی» و کانون فرهنگی شهدای هفت چنار اجرا می شود. معاون اجتماعی و فرهنگی تکه دهم پایتخت با بیان این مطلب درباره جزئیات اجرای این برنامه توضیح داد: «با توجه به خانه نشینی مردم در این روزها و کاهش سفرهای غیر ضروری شهری، امکان رفت و آمد مردم به پایگاه های مراکز انتقال خون کم تر شده است. به همین دلیل برای فراهم کردن تردد آسان و حداقلی شهروندان ساکن در منطقه که علاقه مند شرکت در کار خیر و خداپسندانه اهدای خون هستند با استقرار اکیپ سازمان انتقال خون در موزه هفت چنار، امکان اهدای خون فراهم می شود.»


 به گفته «سعید شرف دوست»، برای ایجاد آرامش فکری و همچنین حفظ سلامت شهروندان داوطلب در این مراسم و پیشگیری از انتشار بیماری «کووید 19»، عملیات گند زدایی و ضدعفونی محوطه موزه از سوی ستاد بحران منطقه انجام شده است و این مراسم با حفظ رعایت ایمنی فاصله های اجتماعی اجرا می شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی تکه دهم پایتخت از شهروندان علاقه مند و واجد شرایط خون دادن دعوت کرد فردا 18 فروردین ماه از ساعت 9 تا 15 به نشانی میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، موزه حیات وحش هفت چنار مراجعه کنند و علاوه بر کمک به بیماران نیازمند از برکات معنوی این کار خیر و خدا پسندانه بهره مند شوند.

کد خبر 498090

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha