مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
۰ نفر

فرماندار مهدیشهر گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون، تشکل‌های مردمی این شهرستان ۵۳ هزار و ۷۵۰ عدد ماسک تولیدی توسط خیران را به صورت رایگان در شهرها توزیع کرده‌اند.

تولید ماسک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالرضا میقانی افزود: انجمن توسعه و آبادانی مهدیشهر، انجمن بیماران خاص و خیریه‌های فدک، آبشار عاطفه‌ها، امیرسامان، آوای آرامش و امیرالمومنین از جمله تشکل‌های مردمی این شهرستان است که در تولید و توزیع ماسک مشارکت داشته‌اند.

وی بیان کرد: تشکل‌ها و خیران شهرستان مهدیشهر در اهدای اقلام بهداشتی و توزیع آن پیشگام هستند و کار جهادی و باارزشی انجام داده‌اند.

فرماندار مهدیشهر با اشاره به همکاری تاثیرگذار سازمان‌های مردم‌نهاد این شهرستان در مقابله با شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: سمن‌های این شهرستان در چندین مرحله گندزدایی معابر شهری، اماکن پرازدحام و دستگاه‌های اجرایی و نیز ضدعفونی کردن اماکن درمانی و منازل افراد مشکوک به کرونا شرکت داشته‌اند.

وی بر هماهنگی‌های لازم بین تشکل‌های مردم‌نهاد و بخشداران مهدیشهر در روند ضدعفونی کردن معابر تاکید کرد و این هماهنگی را برای جلوگیری از تداخل در روند انجام فعالیت‌ها ضروری دانست.

فرماندار مهدیشهر یادآور شد: مردم با رعایت توصیه‌های بهداشتی نقشی مهمی بر عهده دارند و می‌توانند با جدی گرفتن بهداشت فردی، این ویروس ناشناخته را ریشه‌کن کنند.

شهرستان مهدیشهر در فاصله ۲۰ کیلومتری مرکز استان سمنان، بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 497950

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha