مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
۰ نفر

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر همدان گفت: ۱۶۳ منطقه حاشیه‌نشین و کم برخوردار این استان زیرپوشش طرح‌های ویژه مقابله با ویروس کرونا قرار گرفتند.

ضد عفونی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سیلوانا صلح میرزایی اظهار کرد: ۲۰۸ نیروی داوطلب جمعیت هلال‌احمر این استان وظیفه گندزدایی و ضدعفونی کردن مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار استان از ویروس کرونا را بر عهده‌ دارند.

وی درباره تعداد بسته و اقلام بهداشتی تهیه و توزیع‌شده بیان کرد: ۲۵ هزار و ۶۵۲ بسته بهداشتی، ۶۳ هزار و ۹۹۰ عدد ماسک در مجموع به ارزش بیش از ۳۳۴ میلیون تومان در همدان توسط ۳۴۱ داوطلب جمعیت هلال‌احمر توزیع‌شده است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر همدان اضافه کرد: ۲۱۵ پزشک و پیراپزشک در طرح اطلاع‌رسانی آنلاین به عموم مردم به کار گرفته شدند که ۸ هزار و ۶۴۵ نفر از خدمات این افراد بهره‌مند شدند.

صلح میرزایی افزود: ۴ هزار و ۲۸۰ عدد بروشور آموزشی توزیع و ۷ هزار و ۹۵۳ پیامک ارسال‌شده همچنین در قالب فرشتگان رحمت و سایر طرح‌های معیشتی، یک هزار و ۷۳۰ بسته و سبد حمایتی و معیشتی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان توسط ۱۰۹ نیروی داوطلب توزیع‌ شده است.

وی گفت: در این مدت‌زمان ۳۱۸ مکان عمومی گندزدایی‌شده است، این اماکن شامل ۱۴۹ مسجد، ۲ گرمخانه، یک زندان و بقیه اماکن عمومی هستند که توسط ۳۸۲ داوطلب هلال‌احمر گندزدایی و ضدعفونی شدند.

معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر همدان اضافه کرد: همچنین گندزدایی و ضدعفونی ۵۶۱ معبر و خیابان این استان به مسافت یک هزار و ۴۰۸ کیلومتر با مشارکت ۷۴۲ داوطلب جمعیت هلال‌احمر انجام شد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۵۵ هزار و ۷۴۳ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان‌باختگان کرونا در کشور به ۳ هزار و ۴۵۲ نفر رسیده است.

کد خبر 497889

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha