مدیر ارتباطات ستاد معاینه فنی خودروهای تهران درباره آخرین وضعیت فعالیت مراکز معاینه فنی خودروها در پایتخت با توجه به شیوع کرونا توضیح داد.

معاینه فنی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا گویا مدیر ارتباطات ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با اشاره به اینکه فعالیت ستاد معاینه فنی در بخش خدمات خودرویی در شرایط کرونایی کشور تقسیم‌بندی می‌شود، گفت: در حال حاضر در ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با یک شیب نزولی با کمترین تعداد پرسنل، مشغول به فعالیت و خدمت‌رسانی به شهروندان هستیم.

وی افزود: آمارها نشان می‌دهد پس از شیوع کرونا در پایتخت، تعداد مراجعات شهروندان برای دریافت خدمات به میزان ۸۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

گویا افزود: پس از اعلام این خبر از سوی پلیس که به دلیل شرایط موجود معاینه فنی خودروها تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه اعتبار دارد و میزان مراجعات شهروندان به مراکز معاینه فنی به شدت کاهش پیدا کرد، اما باید به این نکته اشاره کنم که کارکنان مراکز معاینه فنی بر اساس شیوه‌نامه‌های وزارت بهداشت و با استفاده از ماسک و دستکش در حال انجام فعالیت هستند و این مراکز به شکل مستمر از سوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و شهرداری‌های مناطق ضدعفونی می‌شود.

کد خبر 497884
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha