یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
۰ نفر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از کاهش حدود ۷۰ درصدی تردد در محورهای بین‌شهری استان کرمانشاه در نوروز امسال خبر داد و گفت: هم‌اکنون نزدیک به ۲۰ درصد ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری کرمانشاه فعال است.

کاهش تردد خودروها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، فریبرز کرمی با اشاره به اقداماتی که برای کاهش ترددهای بین‌شهری در ایام نوروز و به‌منظور پیشگیری از بیماری کرونا انجام شد و مشارکتی که خود مردم داشتند، اظهار کرد: بررسی آمار دستگاه‌های تردد شمار نشان می‌دهد در ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته حدود ۷۰ درصد کاهش تردد خودروهای شخصی را در محورهای استان داشتیم.

وی ادامه داد: این کاهش در روزهای مختلف متفاوت بود و در برخی روزها ۵۰ درصد و برخی روزها نیز تا ۸۰ درصد کاهش تردد در محورها را داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: در گذشته همواره محور بیستون به کرمانشاه یکی از پرترددترین محورهای استان بود، کاهش تردد در این محور بسیار قابل‌توجه بود.

کرمی درباره وضعیت فعالیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی برون‌شهری استان کرمانشاه نیز اضافه کرد: هم‌اکنون نزدیک به ۲۰ درصد این ناوگان فعال است.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰۰ دستگاه اتوبوس، هزار دستگاه سواری و ۷۰۰ دستگاه مینی‌بوس در ناوگان حمل‌ونقل عمومی برون‌شهری استان کرمانشاه افزود: عمده کاهش فعالیت مربوط به اتوبوس‌ها است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد سفرهای ناوگان برون‌شهری استان کرمانشاه از روزانه ۲۰۰ سرویس به حدود ۴۰ سرویس در روز رسیده است.

کرمی تأکید کرد: البته در زمینه حمل‌ونقل بار و کالا در استان هیچ مشکل و محدودیتی نداریم و مردم نگرانی از این موضوع نداشته باشند.

کد خبر 497880

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha