سود اصلی را AFC کلاش برد، در ایران اما هواداران جلال حسینی و فرهاد مجیدی به جان هم افتادند و حتی شیوه تقلب برای بیشتر از یک بار رای دادن را به یکدیگر آموزش دادند

فرهاد مجیدی

به گزارش همشهری آنلاین، تعطیلات غیرمنتظره مسابقات فوتبال، حتی نهادهای رسمی‌تر را هم سرگردان کرده و باعث کلافگی آنها شده است؛ آنقدر که مثلا سایت روزنامه مارکا در اسپانیا نظرسنجی مربوط به بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان را برگزار می‌کند و کریس رونالدو اول می‌شود؛ بالاتر از مارادونا، پله، زیدان و حتی مسی! در آسیا هم سایت رسمی کنفدراسیون با شناختی که از لشکرکشی‌های مجازی ایرانیان داشت، انتخاب اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان را به نظرسنجی گذاشت و بیش از پنج میلیون رای واقعی و قلابی گرفت؛ سرمایه‌ی ارزشمند برای بالا کشیدن رنک، اعتبار و قیمت سایت!

سود اصلی را AFC کلاش برد، در ایران اما هواداران جلال حسینی و فرهاد مجیدی به جان هم افتادند و حتی شیوه تقلب برای بیشتر از یک بار رای دادن را به یکدیگر آموزش دادند! سایت کنفدراسیون هم که از این مفت‌بری تاریخی سرخوش شده بود، مدام مهلت رای‌گیری را تمدید کرد و نهایتا هیچکس نفهمید جلال برنده شد یا فرهاد؛ اما واقعا چه فرقی دارد؟ آیا اصلا چنین عناوینی یک سر سوزن اهمیت دارد؟ مثلا یادتان هست چند سال پیش وقتی تازه لشکرکشی‌های مجازی باب شده بود، یک سال کریم باقری و یک سال فرهاد مجیدی با رای بالای کاربران ایرانی به عنوان محبوب‌ترین فوتبالیست‌های جهان(!) شناخته شدند؟ خب مثلا چه شد؟ الان حتی کلی از کسانی که رای داده بودند هم داستان را یادشان نیست. آن زمان هم سودش را سایت کذایی کرد، درست مثل حالا.

کاش زودتر بلای عالمگیر کرونا رفع شود و مسابقات را از سر بگیرند. اینطوری لااقل به خاطر چیزهای واقعی‌تر و ملموس‌تر به جان هم می‌افتیم و یکدیگر را «فحش‌کش» می‌کنیم، نه به خاطر پیش انداختن حسینی و مجیدی از هم و نه به خاطر شوخی یک مجری با اسم استراماچونی!

کد خبر 497769

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    4 1
    چیه سوختین پولش تو جیب شما نرفت