مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
۰ نفر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: سایت پیک امید با شعار «در دل دارم امید» در خدمت کودکان و نوجوانان همدانی در روزهای قرنطینه خانگی به دلیل شیوع بیماری کرونا است.

پیک امید

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایسنا، بهناز ضرابی‌زاده اظهار کرد: در شرایط بحرانی کشور، طرح «پیک امید» به‌ صورت مجازی در سراسر کشور در راستای امیدآفرینی بین مردم به‌ویژه کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود تا با افزایش تاب‌آوری از آسیب‌های روحی در این ایام در امان بمانند.

وی ادامه داد: در این شرایط مربیان و افراد داوطلب، ویدئوهایی در بخش‌های مختلف از جمله شعر و ادبیات، معرفی کتاب، کاردستی، نقاشی و کتاب صوتی تهیه و برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال می‌کنند که پس از ارزیابی در تهران و تأیید ویدئوها، برنامه‌ها به‌نوبت در سایت پیک امید به آدرس omid.kpf.ir و با شعار «در دل دارم امید» بارگذاری می‌شوند و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان همچنین بیان کرد: در این سایت فیلم‌ها و انیمیشین‌های خوبی برای نخستین بار بارگذاری می‌شود و کودکان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به سایت و تماشای آنلاین فیلم‌ها، اوقات خوشی را تجربه کنند.

وی گفت: نویسندگان و هنرمندان بزرگ کشور در این سایت به قصه‌گویی می‌پردازند، ۹۰ نفر از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درزمینهٔ آموزش همکاری می‌کنند و تاکنون ۱۵ اثر از همدان در سایت پیک امید در اختیار علاقه‌مندان قرارگرفته است.

ضرابی‌زاده  گفت: علاوه بر این کودکان و نوجوانان همدانی می‌توانند به صفحه اینستاگرامی کانون به آدرس Kanoonparvares_hamedan@ مراجعه کرده و از برنامه‌های آموزشی متعددی که در این صفحه بارگذاری می‌شود، استفاده کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان خاطرنشان کرد: در این ایام انجمن‌های ادبی با اعضا در ارتباط هستند و شبانه به‌صورت مجازی و آنلاین به مشاعره می‌پردازند.


کد خبر 497609

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha