خودروی امام جمعه شهرک طالقانی ماهشهر دیشب ۱۵ فروردین ماه به وسیله افرادی ناشناس به گلوله بسته شد.

سید سلمان هاشمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، دیشب خودروی حجت الاسلام سید سلمان هاشمی یکی از چهار امام جمعه ماهشهر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.  

در این حادثه ٢ موتورسوار با هویتی نامشخص به دلیل خصومت شخصی اقدام به تیراندازی به یکدیگر کردند که گلوله‌های آنها اشتباهی به خودروی سید سلمان هاشمی اصابت کرد. 

دفتر حجت الاسلام سید سلمان هاشمی اعلام کرد که وی هنگام این حادثه در دفتر خود مشغول «برگزاری جلسه» با استانداری و مسئول شبکه بهداشت خوزستان بوده و تیراندازی به سمت او صحت ندارد. 

کد خبر 497592

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    3 6
    منطقه مذکورمحل فعالیت گروهای وابسته به سعودی می باشد.جمهوری اسلام تسلطی درآنجا ندارد .
    • ناشناس IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
      11 1
      اتفاقامنطقه مذکور صددرصد شعیه هستن ولی چون منطقه عرب نشین هستن شمادارید اینگونه اظهارنظرمیکنید
  • سید علی حسینی فخر IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    3 0
    سلام علیکم ‌.دوست عزیز با چه استنادی این حرف رو میزنی که منطقه مذکوره محل فعالیت گروه های وابسته به سعودیه هستن؟ اتفاقا جمهوری اسلامی تسلط کافی رو داره به این شهرک و مردم غیورش. شهرک طالقانی ( کورهِ ها ) منطقه ای کوچک و جمع و جور از شهر ماهشهر و استان خوزستان هستش. همیشه دِین خودشون رو به کشور ادا کردن. ۹۹ درصد عرب هستن ، عرب هایی که نژاد پرست نیستن ، و عاشق تمام مردم ایران از جمله فارس لر ترک و ... هستن. همه جایِ ایران شما میتونی آدم هایی که مخالف نظام هستن رو پیدا کنی و افرادی که به هر دلیلی جزو گروه های مخالف نظام باشند رو ، افراد خیلی زیادی هم نیستن. به شما دوست عزیز پیشنهاد میکنم این تهمتی که نسبت دادی به مردم ولایت مدار شهرک طالقانی رو پس بگیری و از خدای مهربان درخواست توبه کنی. ومن الله التوفیق
    • علیرضا IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      1 0
      خوب و بد همه جا هست،خیلی از مردم اون منطقه با وجود این همه شرکت های صنعتی عظیم بیکار هستند،و این خودش باعث نارضایتی میشه و یه عده هم از این سوء استفاده میکنن و از آب گل آلود ماهی میگیرن مردم اونجا مردم خوبی هستند و هیچ خواسته بیجا و ناحقی ندارند دولت و مسئولین باید یکم بیشتر به اون منطقه رسیدگی کنن،نباید تر و خشک رو با هم سوزوند،وقتی دولت شرایط رفاهی رو برای مردم اونجا مهیا کنه اگر یکی بخواد عمل خلاف مصلحت کشور انجام بده خوده مردم اونجا جلوش رو میگیرن و نمیذارن کاری کنه ولی وقتی اکثرا بیکار هستند و بهشون رسیدگی نشه و همه توی شرایط بد یکسانی باشند فشار بهشون میاد و ممکنه به هر عملی دست بزنن چون احساس میکنن بهشون ظلم شده
  • امید IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    1 0
    من خودم ساکن ماهشهر هستم.متاسفانه این شهر بی دروپیکر هستش برخي در این درموقع خصومتهای شخصی میان در خیابان تیر اندازي ميكنند.
  • جلال عبادی IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    1 0
    شهرک طالقانی معروف به (الکوره الولائیه) مردمانی انقلابی شهید پرور و حامی رهبر انقلاب و ایران سرافراز می باشند اینکه تیر اندازی در این شهر زیاد هست آیا مقصر مردم هستند ؟