جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمدگفت: ۴۴ واحد صنفی غیرضروری و متخلف در راستای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهرستان گچساران پلمب شد.

واحدهاي صنفی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ  کیقباد مصطفایی گفت: برای تحقق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا با هماهنگی مقام قضایی، ماموران پلیس نظارت بر اماکن گچساران در  ۴۸ ساعت گذشته طرح بازدید و سرکشی از واحدهای صنفی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: اکیپی متشکل از ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف، شهرداری با سرکشی از صنوف سطح شهر واحدهای صنفی متخلف را شناسایی کردند.

مصطفایی افزود: این واحدهای صنفی با وجود اطلاع رسانی‌ها و یادآوری‌های قبلی به فعالیت خود ادامه داده بودند که در هماهنگی با مقام قضایی پلمب و برای ۴۱ واحد صنفی دیگر اخطار پلمب و تعهد صادر شده است.  

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اهمیت سلامت مردم و افزایش احساس امنیت اجتماعی که از اولویت‌های پلیس است از عموم شهروندان خواست تا با معرفی اصناف متخلف از طریق سامانه ارتباطی۱۱۰، پلیس را در تامین هرچه بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا یاری کنند.

با تصمیم ستاد کرونا در گچساران که در آخرین روزهای سال ۱۳۹۸ اعلام شده است همه اصناف این شهرستان به غیر نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها و داروخانه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

۲۸ اتحادیه صنفی در گچساران فعالیت می‌کند.

بیش از پنج هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب فعال در شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران وجود دارد.

کد خبر 497563

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha