برای کاهش رفت و آمد مردم و کمک به تداوم اشتغال‌ها سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خانگی راه‌اندازی شد.

وزارت كار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عیسی منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام خبر بالا افزود: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با مشارکت جهاد دانشگاهی تلاش کردند با بهره گیری از ظرفیت  بخش خصوصی، علاوه بر بستر سازی لازم برای تولید ماسک، گان و  مواد ضدعفونی کننده، امکان خرید محصولات و دریافت خدمات از سامانه های معتبر و دارای مجوز اینترنتی تحت پوشش سامانه  www.ohop.ir  را فراهم کردند.

به گزارش ایسنا، وی افزود : با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت بهره ‌گیری از همه فرصت‌ها برای رفع مسائل و مشکلات ناشی از شیوع این ویروس، از طریق این سامانه محصولات مشاغل خرد و کوچک و خانگی به دست مصرف کننده ها می رسد. البته بدیهی است  فراهم کردن شرایط برای ارسال ملزومات  بهداشتی و سایر اقلام ضروری به دست مردم، می‌تواند در کاهش تردد  در سطح شهرها موثر باشد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار امیدواری کرد که در کنار تلاش شبانه روزی  و ارزشمند  کادر درمانی و پزشکی و مدافعان سلامت، این اقدام و سایر کارهایی که در سایر بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی انجام‌ می شود  بتواند در قطع یا کاهش زنجیره انتقال کرونا موثر واقع شود.

کد خبر 497492

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha