فرماندار ایالت کلورادو از مردم این ایالت خواست هنگام بیرون رفتن از ماسک‌های خانگی یا روسری برای بستن دهان و بینی خود استفاده کنند.

جرد پولیس فرماندار کلورادو

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از فارس، «جرد پولیس» فرماندار ایالت «کلورادو» در غرب آمریکا از مردم این ایالت خواست تا از ماسک‌های خانگی خود یا با روسری اقدام به بستن دهان و بینی خود کنند.

وی در کنفرانس خبری گفت: «شهروندان کلورادو هنگام بیرون رفتن از ماسک‌های پارچه‌ای غیرپزشکی یا روسری استفاده کنند. آنها باید دهان و بینی خود را بپوشانند. سپس زمانی که به خانه بازگشتند این ماسک‌ها را با آب گرم بشورند.»

مردم عادی آمریکا در حالی به ماسک و تجهیزات حفاظتی در برابر ویروس کرونا دسترسی ندارند که کادر درمانی این کشور نیز به شدت از کمبود این تجهیزات رنج می‌برد.

«برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت و یکی از نامزدهای دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲ آمریکا روز گذشته در پیامی در توئیتر از کمبود امکانات برای کادر درمانی آمریکا که خط مقدم مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور هستند انتقاد کرد. وی در پیامی در توئیتر نوشت: «این تکان‌دهنده است که کادرهای خط مقدم، نظیر پرستاران که در حال درمان مبتلایان به کووید-۱۹ هستند هنوز تجهیزات حفاظتی کافی در بحبوحه این بحران ندارد.»

کد خبر 497448

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha