مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان با اعلام حمایت از مهاجران آسیب‌پذیر استان در بحران کرونا گفت: برای پیشگیری و مهار بیماری در کنار جامعه پناهندگان هستیم.

گلستان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی دهرویه در این زمینه اظهار کرد: طی یک ماه اخیر تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته بهداشتی به ارزش هر بسته یک میلیون ریال شامل مایع دستشویی، شامپو، صابون، وایتکس، پودر لباسشویی، محلول ضدعفونی، دستکش لاتکس، دستکش کار، پد بهداشتی و همچنین تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته مواد غذایی هر بسته به ارزش ۲ میلیون ریال در مناطق حاشیه شهرهای گرگان، گنبد کاووس و شهر فاضل آباد انجام شده است.

به گزارش استانداری گلستان، وی بیان داشت: همچنین توزیع بروشورهای اطلاع رسانی در خصوص نحوه پیشگیری و مهار کرونا در میان جامعه افاغنه پناهندگان استان گلستان از دیگر اقدامات بوده است.

دهرویه گفت: باوجود اقدامات انجام‌شده همچنان پیگیری و رصد جامعه پناهنده مقیم استان گلستان و دریافت آمار و اطلاعات آنان در دستور کار اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری است تا سایر خدمات لازم انجام شود.

در گزارش استانداری گلستان اشاره‌ای به آمار اتباع خارجی مقیم استان نشده است.

گفته می‌شود بیشترین جمعیت اتباع خارجی مقیم گلستان را افغانستانی‌ها تشکیل می دهند که عمدتا در شهرهای گرگان و گنبد ساکن هستند. 

کد خبر 497361

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha