رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت ایران تمام تحرکات آمریکا در عراق را زیر نظر دارد و هر نظر سویی از آنها با واکنش شدید مواجه خواهد شد.

سرلشگر باقری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  مهر، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز و در حاشیه نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران گفت: در روزهای اخیر فعالیت‌های نظامی آمریکا در فضای عراق و خلیج فارس افزایش یافته و در فضای روانی و رسانه‌ای هم آنها به شکل انبوهی در حال شایعه پراکنی هستند.

وی افزود: ما این فعالیت‌ها را کاملاً زیر نظر داریم و در مجموعه‌های اطلاعاتی ما تمامی این فعالیت‌ها ثبت می‌شود و ما لحظه به لحظه آنها را دنبال می‌کنیم.

وی همچنین گفت: اتفاقاتی که ظرف هفته‌های اخیر علیه پایگاه‌های آمریکایی در عراق افتاده عکس العمل طبیعی مردم عراق و نیروهای مقاومت در برابر اقدام شیطانی آنها در رابطه با ترور شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس فرمانده نیروهای مقاومت عراق است و هیچ ارتباطی به کشور ما ندارد و اینکه آمریکایی این موضوع را به ایران نسبت می‌دهند فرافکنی است.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها به خوبی مطلع هستند که مردم منطقه با حضور نظامی آنها در این کشورها مخالف هستند تاکید کرد: این عکس العمل طبیعی مردم عراق است و ما صحنه‌ها را زیر نگاه خود داریم و در دفاع از کشورمان ایستادگی می‌کنیم.

وی افزود: طبیعتاً ما مثل همیشه بر این موضوع تاکید داریم که اگر بیگانگان کوچک‌ترین چشمداشت یا اقدام یا نظر سوئی نسبت به امنیت کشور ما داشته باشند با شدیدترین عکس العمل ها مواجه خواهند شد، زیرا جمهوری اسلامی هیچگونه دخالتی در این صحنه‌ها نداشته و هیچ قصدی هم برای تعرض به نیروهای بیگانه ندارد.

کد خبر 497199

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 1
    اگه امریکا میتونست کاری بکنه بعد از موشک باران عین الاسدمیکرد نه حالا که گرفتار کروناست واز درون داره نابود میشه البته بد نیست که یکبار دیگه قدرت سپاه اسلام را لمس کنند