مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
۰ نفر

رئیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت:خیابان‌های استان بالغ بر ۹۵ درصد کاهش تردد درون‌شهری داشته و طرح زوج و فرد نیز در حال اجرا است.

طرح زوج و فرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: در روز ۱۳ فرودین با اعمال محدودیت‌های تردد در جاده‌ها و تعطیلی بوستان‌ها و تفرجگاه‌های البرز عبور و مرور در محورهای مواصلاتی شهرها و روستاها و منتهی به تفرجگاه‌ها و اماکن طبیعی استان کاهش ۹۵ درصدی داشت.

سرهنگ غلامعلی شرق افزود: پلیس از ساعت ۶ صبح روز ۱۳ فروردین باحضور ۱۰۰درصدی معابر را پوشش دادو ۶۳ نقطه از ورودی‌های شهرهای استان شناسایی، ۳۶ ورودی مسدود و ۲۷ گیت کنترلی در ورودی‌های شهرها ۲۴ساعته فعال شدند.

او با تشکر از هم‌استانی‌های فهیم که در خانه ماندن را به خوبی درک کردند گفت: ماندن در خانه مهم‌ترین عامل در ریشه کن کردن این ویروس مزاحم است.

سرهنگ شرق با بیان اینکه طرح زوج و فرد در سطح استان در حال اجرا است افزود: نیروی انتظامی مانند سایر دستگاه‌ها در کنار کادر پزشکی و درمانی برای شکست ویروس کرونا فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

او در ادامه گفت: پلیس برابر قانون و همچنین در قالب اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا با کسانی که به این ممنوعیت‌ها بی‌توجه باشند برخورد قانونی می‌کند و ضمن اعمال قانون به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، خودرو این افراد را نیز به مدت یک ماه در پارکینگ متوقف خواهد کرد.

کد خبر 497092

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha