یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۸۵ - ۱۱:۴۶
۰ نفر

انگار این بحث شهریاران جوان، دارد کم کم جدی تر می شود. همه دارند خودشان را برای یک ماه دیگر که قرار است این تشکل به طور رسمی آغاز به کار کند، آماده می کنند.

 در همین راستا و برای این که بروبچ دستشان بیاید چند نفر خیلی پایه اند، هفتة پیش جلسه شورای دختران شهریاران جوان برگزار شد.

 از هر منطقه به طور تصادفی یک نفر انتخاب شده بود تا در مقر اصلی شهریاران در خیابان نجات اللهی دور هم جمع شوند و اصلا ببینند آیا این جلسات خوب است؟ اگر برگزار شود، سود دارد؟ اصلا دخترها بلدند از این کارها؟ بلدند بنشینند کنار هم و بدون گیس کشی حرف بزنند؟

وقتی جلسه برگزار شد، همه دیدند بله، خیلی لازم است. دخترهای تهرانی، مشکلات خاص خودشان را دارند و می توانند در کنار هم این مشکلات را بررسی کنند. توی این جلسه، دخترهای تهرانی کشف کردند که باید فضای امن و آزادی برای فعالیت های دختران وجود داشته باشد.

 آن ها باید بهداشت روانی داشته باشند و ضمنا جایی برای ارتباط سالم و البته فرهنگی و فضایی برای طرح مسائل ارتباط دختر و پسر باشد.

 ضمانت اجرایی این کشفیات تکان دهنده هم به عهدة خود اعضاست. یعنی اگر کسی در خیابان مزاحم تان شد و متلک انداخت، خودتان باید با ضربات آپرکات و آپ چاگی فضا را برای خودتان امن کنید.

کد خبر 497

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز