سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای تاکید کرد:‌ کوچک‌ترین خطای دشمنان شرور و ماجراجو علیه جمهوری اسلامی ایران در هر نقطه‌ای، آخرین خطای آنان قلمداد و پاسخ های قاطع و ویرانگر جبهه انقلاب اسلامی باورناپذیر و حتی فرصت ابراز پشیمانی را از آنان سلب خواهد کرد.

سپاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با پاسداشت یوم الله ۱۲فروردین روز جمهوری اسلامی، کوچک ترین خطای دشمنان شرور و ماجراجو در هر نقطه ای علیه جمهوری اسلامی ایران را آخرین خطای آنان قلمداد و تاکید کرد: پاسخ های قاطع و ویرانگر جبهه انقلاب اسلامی باورناپذیر بوده و حتی فرصت ابراز پشیمانی به آنان نخواهد داد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:با گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ فروردین ماه ۱۳۵۸ با اراده آحاد ایرانیان در همه‌پرسی بی‌نظیر و معنادار دهم و یازدهم فروردین ماه همان سال، به رغم توطئه ها و نقشه های پلید و شیطانی نظام سلطه و استکبار در مهار، محدودسازی و فروپاشی این انقلاب و نظام مترقی؛ جمهوری اسلام و ملت عظیم‌الشأن ایران بالنده تر و پویاتر از چهار دهه گذشته روند تکامل و آرمانی خود به سمت تمدن سازی نوین اسلامی را استمرار می‌بخشد، به گونه ای که هم اینک روح، تفکر و گفتمان این معجزه بزرگ، خطوط تماس و نفوذ  ایران اسلامی را حتی فراتر از منطقه راهبردی غرب آسیا، به کابوس سردمداران آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان پلید آن تبدیل کرده است.

این بیانیه می افزاید:انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران به عنوان حقایق زنده، مستحکم و الهام بخش با تولید گفتمانی مبتنی بر عدالت محوری، حق طلبی و استکبارستیزی که دامنه نفوذ آن جغرافیای بشریت را تحت تاثیر قرار داده است، جبهه مستکبران به ویژه رژیم دیکتاتور، تروریست و صهیونیست آمریکا را در صحنه تحولات راهبردی جهان به حاشیه برده است و افول قدرت ظاهری آن را نیز پدیدار کرده است.

در ادامه این بیانیه نفوذ پیام معنوی انقلاب بر قلبها و دل های جوانان آزاده، نوید بخش آینده روشن و امید افزا برای رهایی بشریت از سلطه قدرت های شیطانی و ضد بشری از جمله نظام فریبکار، حقه باز و نیرنگ مسلک ایالات متحده آمریکا توصیف و تصریح شده است:خدای بزرگ را شاکریم امروز به مدد مجاهدت‌های سترگ و حماسه آفرینی های ماندگار و سرنوشت‌ساز فرزندان ملت ایران در منظومه دفاعی کشور به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرهنگ مقاومت در بدنه جهان اسلام نهادینه و با تولید ظرفیت ها و قابلیت های متراکم و متکثر، توسعه عمق راهبردی جمهوری اسلامی محقق و آمادگی‌های همه جانبه برای مقابله با تهدیدات دشمنان در حوزه های نرم، نیمه سخت و سخت ایجاد شده است.

این بیانیه در پایان با تبریک یوم الله ۱۲ فروردین ماه به آحاد ملت شریف و انقلابی ایران و دوستداران و علاقمندان جمهوری اسلامی در اقصی نقاط عالم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان تاریخ‌ساز میهن اسلامی در دفاع مقدس ۴۱ ساله به ویژه سید و سالار شهدای مقاومت اسلامی سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و تجدید عهد با آرمانهای والای معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و تاکید بر ظرفیت سازی و اهتمام ملی برای تحقق شعار و راهبرد اصلی سال۹۹  "جهش تولید" بویژه از سوی دولت محترم، تصریح  کرده است:به فضل الهی راهبرد ایستادگی و مقاومت فعال و توسعه ظرفیت‌های بازدارندگی و طلایه داری پاسداران انقلاب در این راستا بالنده تر و مستحکم تر از گذشته ادامه خواهد یافت و کوچک‌ترین خطای دشمنان شرور و ماجراجو علیه جمهوری اسلامی ایران در هر نقطه‌ای، آخرین خطای آنان قلمداد و پاسخ های قاطع و ویرانگر جبهه انقلاب اسلامی باورناپذیر و حتی فرصت ابراز پشیمانی را از آنان سلب خواهد کرد.

کد خبر 496786

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 32
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IT ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    جنگ انگار مثل موضوع، دعوای پسر بچه های نوجوان تو زنگ تفریح تو حیاط پشتی مدرسه هست.
    • قاسم IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      5 3
      عزیزم جنگ نه دفاع ای خدا...
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    درود بر سپاه .و روح سردار سلیمانی شاد
  • محمد IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    سلام و درود خدا بر سپاهیان اسلام ✊✊✊
  • ذوالفقار GB ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    61 26
    پاسخ درست به آمریکا باید با زبان قابل درک برای طرف متخاصم است و غرب و بویژه آمریکا جز زبان قدرت زبان دیگبرایش مفهوم نیست. پاسخ کلوخ انداز سنگ است و جواب یک سیلی ده مشت اهنین است.
  • رضا IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    62 21
    درود خدا بر سردارشهید مخلصمون حاج قاسم سلیمانی و دیگرشهدای وطن.شادی روح مطهرشون صلوات
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    60 16
    سرداران محترم، جونم فداتون، در صلابت و اقتدار شما شکی در باور هیچ انسانی روی کره ی زمین نیست، دنیا به اقتدار نظامی ایران اذعان داره، بسه دیگه نه؟ کافیه، سگ رو چه بزنین چه بترسونین یکیه، الان دیگه یه خورده به ما ملت بدبخت بیچاره برسین، بخدا بیکارم، خرجی ندارم، پولامون رو دیگه خرج خودمون کنین، ممنونم.
  • AE ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    64 42
    اینقد افسرده شدیم که شور و هیجان هیچی نداریم نه حوصله جنگ و نه حوصله صلح و نه هیچ چیز دیگر کاش شهاب سنگه همه چیو تموم کنه
    • کیومرث کاظمی GB ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      0 1
      وقتی این جانبازان وسرداران ما از جنگ میزنند حرفشان راه انداختن جنگ نیست عزیز . همیشه دوران این جمهوری سرفراز اسامی ایران منظور از جنگ همان دفاع مقدس بوده و هست. جانم فدای قدم های استوارشان برادر.
  • منصور IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    49 35
    سپاه عزیز و قدرتمند سریعتر از رو زمین محوشدن کن اینا فقط تبلیغات میکنن طبل تو خالی اند هیچ قدرتی ندارن
    • کاظم IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      0 1
      سلام دوست عزیز.شمابه هر دلیلی حال حوصله هیچ چیری رو نداری لطف کن و خود تنهاتو جمع نبند و من رو تبدیل به ما نکن.وگریا حد اقل زحمت باز کردن چشمها و گوشهای مبارک رو به خودت میتونی بدی که(جان داداش اگر اینم سختته تعارف نکن بگو یه پیشنهاد دیگه بدم)...میگفتم ..چشم گوش مبارکو باز کن و ببین و بشنو که بعد از شهادت حاج قاسم و ابو مهدی و یارانشون فقط در تهران بالغ بر ۶ میلیون نفر به رهبر اقتدا کردن و براشون نماز خوندن.این یعنی میلیونها نفر چه زن و چه مرد بر عکس شما که از فرط بی حالی خود من تو ما میبینی آماده هستن به فتوای رهبر حماسه ای ابدی در دنیا خلق کنند و طومار ۱۴۰۰ ساله حکومت خلیفه ای اعراب و مفت خورهای اروپایی و آمریکا و علی الخصوص اسرائیل لعنتی رو برای همیشه در هم بپیچند و دنیا رو از شر این جرثومه های فساد نجات بدن.از امثال شما هم هیچ توقعی نیست فقط لطف کنید هنگام تخریب خودتونو جمع نبندید خودش کلی کمکه.
  • محمد IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    64 23
    آفرین برغیور مردان سپاه اسلام که همیشه برای کشور عزت آفریده اید امیدواریم در نزدیکترین زمان این شیطان بزرگ بادست پرتوان نیروهای انقلاب اسلامی ومقاومت حزب الله پوزه اش برخاک مالیده شود . کسی نیست به این شیطان بگوید از هزاران کیلومتر فاصله در اینجا چه غلطی می کنی ؟ ولی شیطان زاده ها به سپاه ما می گویند تودر سوریه چه می کنی ؟ اگر این دفاع وحضور در سوریه نبود اکنون توله های این شیطان در شهرهاوروستاهای ما جولان میدادند وهنوز هم نمی فهمند که چه کاری بادست سردار عزیز سلیمانی برای این کشور انجام نشده ؟ ونخواهند هم فهمید؟
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    54 26
    درود بر سپاه .ملت ایران اسلامی همه سپاهی هستند .دشمن ضعیفتر از این است که غلطی کند مگر هوس نابودی خودش را کرده باشد .
  • sh IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    56 15
    درود بر ایران و ایرانی . درود بر دلاورمردان ایران زمین اعم از ارتشی و سپاهی
  • sh IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    57 10
    درود بر ایران و ایرانی . درود بر دلاورمردان ایران زمین اعم از ارتشی و سپاهی
  • علی IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    51 11
    سلام ممنون از این موضع سپاه اسلام کاش درباره تحرکات در خاک عراق هم حرفی زده بشه تا بدانند این دشمنان اسلام که هر خطای بکنن جواب سخت تمام جبهه مقاومت را در پی خواهد داشت
  • محمدرضا شفیعی IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    39 16
    شاد ،ماشالاه سپاه ماشالاه ارتش جمهوری اسلامی ایران، این کهنه سرباز با تمام وجود در اختیار ارتش و سپاه می‌باشم، به خاطر کشور و بیاد فرمانده سلیمانی، یا هو
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    42 17
    ای کاش امثال من تکه تکه میشدیم ولی به سردار اتفاقی نمی افتاد سلام خدا و14 معصوم.ع. بر او باد
  • عباس IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    5 7
    لبیک یاحسین اللهم عجل الولیک الحجه
  • محمد IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    5 5
    درود بر شرف و غیرت نیروهای مسلح ایران زمین و مردمی که با همه فشارها و مشکلات گوناگون، اما وقتی پای دفاع از خاک و ناموس به میان اید هر ایرانی یک سردار سلیمانی خواهد بود و دشمنان را از کرده خود سخت پشیمان خواهند کرد درود بر شرف و غیرت بی نظیر شما مردان و شیر زنان سرزمینم
  • ج ط IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    5 11
    بنازم به غیرت ایرانی بنازم به سپاه پاسداران
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    4 9
    اگرسپاه نبود کشورهم نبود.
  • قاسم IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    3 12
    به ولله قسم که شما و طرح هایتان مانند کف روی آب میمانید.از صدر اسلام کافر و مسلمان بوده شاید به ظاهر هم کفر پیروز میدان شده ولی اسم اسلام و پرچم اسلام همیشه ماندگار شده شما هم خود این را میدانید،اگر نه که کشور عزیز ما مانند دیگر کشورها مورد تجاوز شما قرار میگرفت یدالله فوق ایدیهم .شیعه و سنی منتظر اشاره هستند .اللهم عجل لولیک الفرج
  • شهاب IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    1 0
    خدایا .آیا زمانی فراخواهد رسید که جوامع بشری بدون خونریزی وجنگ درکنار همدیگر با برابری ودوستی زندگی کنند .
  • شهاب IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    4 0
    خدایا .آیازمان جنگ وخونریزی تمام نخواهد شد وهمه در صلح وآرامش زندگی کنند .
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    1 2
    درودخدا بر سپاه قهرمان بخدا تمام ملت ابران اماده رزم با دشمن صهیونیستی هستیم سرداران عزیز دیگه وقتهشه که نگذاریم نفس بکشه چون ازمودیم طبل تو خالین
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    احسنت به این اقتدار
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    2 0
    مثل زدن هواپیمای مسافربری
  • رضا IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    2 0
    سلام.جوانی هستم با مدرک لیسانس و دارای کارت پایان ک ۵ تا خواهر دارم.پدرمم هم ۱۴ ماه جبهه بوده.و یک برادر ۳۸ ساله مجرد و بیکار خودمم شغلی ندارم بیکارم ،خواستم بگم نه هیچوقت میتونم ازدواج کنم و نه اینکه زندگی کنم.اگه سپاه تمام موشک های دنیا رو هم داشته باشه ولی مردمش ضعیف باشن هرگز پیشرفت نمیکنن فراموش نکنین هرچی دارین از مردم بدبخت دارین.ما خیلی خسته ایم میفهمین ؟خیلی؟ما نابود شدیم.
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 1
    سلام بر برادرانم درود خدا بر شما عزیزان پاسدار جانم فدای رهبر و فدای ایران عزیز درسته که مشکلات همه ما زیاده هم اقتصادی هم مشکلات عدیده مردم.. ولی اگه شیطان بزرگ بخواد کوچکترین شیطنتی کند همه ما چه پاسدار چه بازاری همه ما جواب دندان شکنی به آمریکا خواهیم داد خدا قوت سپاهیه پهلوان
  • کارون IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 2
    طبع و اخلاق آمریکا زورگو و مجموعه غرب به اراده ای داره، میگه هرچی ثروت خدادای دارید با ما نصف کنید تا بذاریم راحت زندگی کنید، !!!!!!! کاری که امارات، سعودی، کویت، عمان و بحرین و حتی ژاپن و کره جنوبی و.... مجبوری انجام میدن، اما کشورهایی مثل ایران، ونزوئلا، چین، یمن، کوبا، کره شمالی و.....نمیخوان انجام بدن و زیر بار برن، مردم ایران اگر دوست دارید به قلدرها باج بدید ، بسم الله؟؟؟!!!! اگر نه، آماده جنگ بشید، ترامپ قمارباز توی مستی فکر حمله به ایرانه. با درود به روح سردار دلها. حاج قاسم. ابدیپ
  • محمد IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 0
    خداقوت