سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
۰ نفر

مسیر رفت‌وبرگشت جاده کوهستانی کرج - چالوس (کندوان) به‌منظور اجرای عملیات لق گیری و ریزش برداری سنگ‌ها از صبح امروز به مدت دو روز بسته است.

تخریب جاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان‌های چالوس و کلاردشت استان مازندران گفت: انسداد جاده کندوان از ساعت ۷ صبح امروز آغاز می‌شود و تا ۷ صبح روز پنجشنبه چهاردهم فروردین ادامه دارد.

مهدی صفایی سه‌شنبه ۱۲ فروردین افزود: انسداد این جاده به‌منظور لق گیری و  پاک‌سازی سنگ‌ریزه‌های سقوط کرده در حوزه استحفاظی استان البرز انجام شده است.

وی گفت :‌ اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چالوس هم با توجه به انسداده دو روزه این مسیر با به‌کارگیری نیروها و ماشین‌آلات سنگین راهداری نسبت به پاک‌سازی کامل محور اقدام می‌کند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چالوس و کلاردشت خاطرنشان کرد که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است در این دو روز از مرزن‌ آباد تا تونل کندوان به‌صورت کامل پاک‌سازی شود تا مسیر برای تردد ایمن خودروها آماده باشد.

جاده سخت گذر و کوهستانی چالوس - کرج حدود ۱۷۰ کیلومتر طول دارد که حدود نیمی از طول این مسیر جزو حوزه جغرافیایی استان مازندران شهرستان چالوس است.

کد خبر 496680

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha