یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
۰ نفر

بر اساس اعلام فرمانداران گنبدکاووس، آزادشهرو کلاله در ۲۴ ساعت گذشته ۷۴ واحد صنفی متخلف به دلیل بی‌توجهی به اطلاعیه‌های طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در این شهرستان‌ها پلمپ شد.

پلمپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس استان گلستان یکشنبه ۱۰ فروردین گفت: با آغاز اجرای طرح ملی کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا از هشتم فروردین، اطلاع‌رسانی درزمینهٔ رعایت مصوبات قانونی ستاد مقابله با کرونا و توجه به‌سلامت شهروندان به اتحادیه‌ها صنفی و زیرمجموعه‌های آن‌ها در شهرستان تشدید شد.

عبدالقدیر کریمی با قدردانی از همراهی و همکاری تعدادی زیادی از اصناف در رعایت قوانین، اظهار کرد: در سرکشی‌های انجام‌شده روز گذشته بازرسان واحدهای مرتبط با همکاری پلیس اماکن نیروی انتظامی ۵۸ واحد صنفی متخلف شامل یک پاساژ با ۵۰ واحد و هشت واحد صنفی دیگر که به اخطارهای قبلی و مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا بی‌توجهی کرده بودند، پلمپ شد و بر اساس قانون تا یک ماه آینده حق بازگشایی و فعالیت مجدد را ندارند.

فرماندار گنبدکاووس گفت: فروشگاه‌های مواد خوراکی، مراکز بهداشتی و درمانی، داروخانه‌ها، جایگاه‌های عرضه بنزین و مراکز خدماتی برای تأمین مایحتاج مردم دایر است و تمام اصنافی که ضرورتی در فعالیت آن‌ها در این زمان دیده نمی‌شود، باید تعطیل باشند.

فرماندار آزادشهر هم گفت: کمیته‌ای متشکل از فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اماکن نیروی انتظامی برای برخورد با اصناف متخلف تشکیل‌شده و با جدیت در حال گشت زنی در بازار و پلمپ واحدهای صنفی متخلف است.

سید رسول حسینی افزود: این کمیته در ۲۴ ساعت گذشته با حضور در بازار آزادشهر ۹ واحد صنفی متخلف را پلمپ کرد.  

وی اظهار کرد: در روزهای گذشته نیز هشت واحد متخلف دیگر توسط این کمیته پلمپ شده بود.

علی‌اصغر بیانی فرماندار کلاله نیز گفت: با همکاری اداره صمت، دادستانی، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، تعزیرات و شبکه بهداشت، ۷ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن این دستورالعمل به مدت یک ماه پلمپ شد.

سه شهرستان گنبدکاووس، کلاله و آزادشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع‌شده است.  

کد خبر 496298

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha