دارنده مدال طلای کشتی آزاد آسیا گفت: حضور در روز طبیعت سیزده بدر در واقع استقبال از ویروس کرونا است و از مردم تقاضا دارم در خانه بمانند.

سیزده بدر

به گزارش همشهری آنلاین جمال میرزایی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام روزهای فصول سال به خصوص بهار و تابستان را می توان در طبیعت بود و نباید به خاطر سیزده بدر ، با خروج از خانه زحمات مسوولان، کادر درمانی و سایر نیروهای خدماتی را زیر سوال برد.

وی اضافه کرد: استقبال از سیزده بدر و رفتن به طبیعت در واقع آسیب رساندن به سلامت سایر اعضای خانواده است و مردم از این تصمیم صرف نظر کنند.

میرزایی بیان کرد: همه باید بدانند که سیزدهم فروردین نیز همانند سایر روزها است و باید همانند روزهای قبل که رعایت موارد بهداشتی و خانه نشینی را مبنای زندگی خود در این شرایط بحرانی قرار داده ایم، سیزده در خانه را لحاظ کنیم.

این قهرمان بازی های آسیایی ۲۰۲۰ گوانگجو چین خاطرنشان کرد: احترام به قوانین و توصیه های بهداشتی اعلام شده در واقع احترام به حقوق دیگران است و امیدوارم مردم رعایت کنند.

وی با بیان اینکه قهرمانان ارزنده ورزشی نقش مهمی در فرهنگ سازی مردم در رعایت موارد بهداشتی و توصیه ها دارند، گفت: تشویق مردم به اقدام های پیشگیرانه در شیوع کرونا از وظایف مهم قهرمانان ملی است.

کد خبر 496260

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha