سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، بیش از ۵۰ پارک و بوستان در مرکز چهارمحال و بختیاری تعطیل شده است.

ورودی پارک‌ها

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا امیدی، سرپرست شهرداری شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای مقابله با ویروس کرونا، ورود خودروهای غیربومی به مرکز چهارمحال و بختیاری ممنوع است از این رو هیچ ترددی در بوستان‌های شهرکرد انجام نمی‌شود.

وی افزود: براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در شهرداری شهرکرد، تمامی خدمات رفاهی به شهروندان و مسافران در بوستان‌ها و مکان‌های شهری ممنوع است و از هر گونه اسکان در این محل‌ها جلوگیری می‌شود.

امیدی تصریح کرد: برپایی چادر، گردهمایی‌های نوروزی و هرگونه اسکان در سطح شهرکرد تا اطلاع بعدی ممنوع است.

سرپرست شهرداری شهرکرد اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به سیزده‌بدر، حضور و تجمع شهروندان در بوستان‌های مرکز چهارمحال و بختیاری ممنوع است.

امیدی تاکید کرد: به‌منظور ایجاد نظم و انضباط شهری، گروه‌های گشت‌زنی از سوی واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد در سطح شهر مستقر شده و به‌صورت شبانه‌روزی فعال است.

ویروس کرونا که کووید ۱۹ نام دارد اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی و خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری، ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 495955

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهارمحال و بختیاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha