مجموع نظرات: ۱
جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
۰ نفر

بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی در بین اقشار کم‌درآمد در زنجان توزیع شد.

توزیع بسته‌های معیشتی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جانشین فرمانده سپاه استان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، سپاه استان درکنار مدافعان سلامت بوده و اقدام به تشکیل قرارگاه‌های امام رضا(ع)، شفا و پدافند زیستی نمود و اقدامات مفیدی در این زمینه انجام داد.

سرهنگ طهماسبی با بیان اینکه وظیفه ذاتی سپاه و بسیج خدمت به مردم است، تصریح کرد: بسیجیان زنجانی از زمان شیوع این ویروس در قالب ۱۳۰ گروه جهادی با حضور بیش از ۲۱ هزار نفر روز بصورت شبانه‌روزی با همکاری نهادهای مرتبط نظیر شهرداری اقدام به ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد شهری نموده و این مهم تا از بین رفتن کامل ویروس کرونا در کشور ادامه دارد.

جانشین فرمانده سپاه استان به طرح بسیج ملی غربالگری با همکاری بسیجیان زنجانی خبر داد و افزود: این طرح به‌صورت روزانه ازسوی گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی و باهمکاری دانشگاه علوم پزشکی استان از روزهای نخست فروردین ماه آغاز و تا زمان اتمام طرح غربالگری سراسری ادامه خواهد داشت.

وی به تهیه و توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی در مناطق آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار استان اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین بسته‌های بهداشتی ازسوی بسیج دانشجویی و بسیج مساجد و محلات استان در این مناطق توزیع شد.

جانشین فرمانده سپاه استان با بیان اینکه بخشی از اعتبارات این بسته‌های بهداشتی و معیشتی ازسوی خیرین و بخشی نیز از اعتبارات سپاه تهیه شده است، عنوان کرد: در حوزه آموزش و آگاه‌سازی مردم، گروه‌های جهادی اقدام به تهیه بروشور ونیز آموزش چهره به چهره در برخی مناطق استان نمودند.

سرهنگ طهماسبی به ایجاد ۲۱ کارگاه تولیدی ماسک ازسوی بسیجیان و با همکاری فنی و حرفه‌ای در سطح استان و شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: روزانه بیش از بیست هزار ماسک در این کارگاه‌ها تولید و پس از استریل در اختیار داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی درمانی استان قرار می‌گیرد.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان به ایجاد نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی در سالن امام علی‌(ع) کانون بسیج و به تبع آن در ورزشگاه‌ها و سالن‌های بسیج در تعدادی از شهرستان‌ها با همکاری بسیج جامعه پزشکی اشاره کرد و افزود: این مرکز برای ارائه خدمات به بیماران در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.

کد خبر 495815
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هاجر محمدی IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 0
    توروخدا رسیدگی کنید ما هیچ درآمدی نداریم وبه علت اینکه دفترچه بیمه داریم،همسرمدستگاه کارت خوان داره وباقرض از بازار جنس میاره ومیفروشه و پول مردم به حسابش میره ما نباید معیشتی بگیریم