فرماندار بم از مسافران و هموطنانی که از سایر نقاط کشور و شهرستان‌های استان کرمان به بم سفر کرده‌اند خواست تا ظرف ۲۴ ساعت آینده از این شهرستان خارج شوند.

بم

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، هادی شهسوارپور گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و با توجه به مصوبات ستادهای کشوری و استانی مبارزه با بیماری کرونا کلیه مسافرین و هم‌استانی‌های عزیز و افراد غیربومی که به هر دلیل به شهرستان بم سفر کرده‌اند باید طی ۲۴ ساعت آینده از شهر بم خارج شوند در غیر این صورت تا ۲۰ فروردین ماه امکان خروج از بم را نخواهند داشت.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا در بم اظهار کرد: در این طرح ۸ نقطه از شهر ازسوی نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج کنترل شده و در ورود و خروج خودرو دقت بیشتری انجام می‌شود از مسافرین نوروزی می‌خواهیم که به شهرستان بم سفر نداشته باشند.

شهسوارپور تاکید کرد: این مصوبه شامل مردم شریف شهرستان‌های نرماشیر؛ فهرج و ریگان نیز خواهد شد و نباید در سطح شهر بم تردد داشته باشند.

وی بیان کرد: شهروندان بمی که به سایر نقاط کشور مسافرت کرده‌اند هر چه سریعتر به خانه‌های خود در شهرستان بم بازگردند.

شهسوارپور ادامه داد: ملاک شناسایی ما کد ملی، پلاک خودرو و بیمه افراد است و برای آن دسته از کارمندان یا کارگرانی که باید برای کار به مکان دیگری بروند تدابیری اتخاذ خواهیم کرد.

وی افزود: تمام وسایل نقلیه دولتی، نیروهای امدادی و پلیس از این طرح مستثنی هستند.

فرماندار بم ضمن اشاره به جریمه و پلمب یک‌ماهه صنوف متخلف عنوان کرد: اگر صنفی که ضروری نیست و در حال فعالیت باشد متخلف محسوب شده و اعمال قانون خواهد شد و در این طرح تمامی اعضای شورای تامین همکاری لازم را خواهند داشت که جای دارد از زحمات این عزیزان و مجموعه‌های بهداشتی و درمانی قدردانی نمایم.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری کرمان واقع شده است و در حال حاضر ۸ بیمار مبتلا به کرونا دارد.

کد خبر 495728

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha