پنجشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
۰ نفر

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بارش باران و در مناطق کوهستانی برف، از اواخر وقت جمعه هشتم فروردین برای این استان پیش‌بینی شده‌است.

بارندگی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا به نقل، محمد سبزه‌زاری پنج‌شنبه هفتم فروردین بیان کرد: سامانه بارشی از اواخر فردا جمعه وارد استان می‌شود که سبب رگبار باران همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق شمالی و شرقی خواهد شد.

وی گفت: در این ایام شمال خلیج فارس مواج همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است.  همچنین وزش بادهای متوسط تا شدید و ریزش تگرگ به صورت نقطه ای و احتمال بارش برف در ارتفاعات نیز برای استان پیش بینی می شود.

سبزه‌زاری ادامه داد: طی امروز و فردا نیز با عبور موج ضعیف لایه میانی و همچنین ضرایب نسبتا بالای ناپایداری احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق استان وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی استان اظهار داشت: تا اواخر وقت فردا وزش بادهای متوسط تا شدید در مناطق جنوبی و غربی و شمال خلیج فارس مورد انتظار است.

به گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان،  وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته اهواز با ۲۷.۵ درجه سانتیگراد و ایذه با ۸.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین دمای استان را داشتند.

سبزه‌زاری گفت: دمای هوای اهواز در شبانه روز گذشته حداکثر به ۲۷.۵ و حداقل به ۱۵.۱ درجه سانتیگراد رسید.

اداره کل هواشناسی خوزستان در  اخطاریه‌ای نسبت به ورود یک سامانه بارشی قوی و وقوع سیلاب در استان هشدار داده‌است.

کد خبر 495659

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha