دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۸:۲۳
۰ نفر

نماینده ولی فقیه و استاندار فارس با صدور بیانیه مشترکی از سفر مقام معظم رهبری در روز چهارشنبه (11 اردیبهشت ماه) به این استان خبر دادند

در پیام مشترک محی‌الدین حائری شیرازی و سید محمدرضا رضازاده آمده است:  ۲۰سالی است که رهبر بزرگوار انقلاب به استان فارس سفری نداشته اند.طولانی شدن انتظار،عطش دیداررا  افزون ساخته است و مژده وصال همچون زلال کوثر، تشنگی  ۲۰ساله را فرو خواهد نشاند و شکوفه‌های عشق و محبت و صفا پهنه استان‌مان و دل های تک تک مردمان‌مان را بهاری خواهد ساخت. 

در بخش دیگری از این بیانیه مشترک آمده است: این فرصت به منزله لیله القدری است که از هزار ماه بهتر است. به استقبال کسی می‌رویم که اطاعت از فرمان امام راحل که درود خدا بر او باد چنان بود که خود را برای کمترین منصبی که او بفرماید پس از ریاست جمهوری آماده کرده بود؛ چرا که امام را از افسران امام زمان می‌دانست و فرمان او برایش فرمان آن حضرت بود. 

 در بیانیه حائری شیرازی و رضازاده خاطر نشان شده است: اینک او به جای امام راحل و تحت فرمان امام زمان علیه السلام قرار دارد و همه منتظران قدوم آن امام غایب باید، بنگریم که چگونه با طهارت به پیشواز نایب او حاضر می‌شویم و راه دور را برای رسیدن به چنین فوز عظیمی نزدیک می‌دانیم.

درخاتمه این پیام مشترک آمده است: به یاری خداوند صبح چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ماه87، حضور مبارک و پر خیر و برکت ایشان را در شهر شیراز مشتاقانه استقبال خواهیم کرد.

کد خبر 49519

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز