مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

فرماندار رودبار جنوب آخرین وضعیت این شهرستان و آبگرفتگی روستاها را تشریح کرد از فروکش‌کردن آب خبر داد.

فروكش كردن آب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمود قانعی بیان کرد: : آب تقریبا فروکش کرده و ۱۰ تا ۱۱ روستا مانده که اگر آب فروکش کند خدمات به روستاها ارائه می‌شود.

فرماندار رودبار جنوب ادامه داد: هلال‌احمر خدمات خود را از روز گذشته شروع کرده، راهداری هم خدمات خود را آغاز کرده و  تا ظهر امروز، مشکل برق تمام روستاها برطرف خواهد شد.

او تصریح کرد: بازگشایی راه زهکلوت به ایرانشهر از صبح سه‌شنبه ۵ فروردین انجام شده و تا پایان امروز بازگشایی خواهد شد. راه کلیه روستاهای کرمان نیز بازگشایی می‌شود تا بتوانیم بقیه خدمات دستگاه‌های دیگر را به روستاها برسانیم.

قانعی بیان کرد: گروه‌های جهادی و سپاه به کمک‌های مردمی نیاز دارند. با توجه به شیوع کرونا، حفظ سلامت مردم هم مد نظر است بنابراین موافق ارسال اقلام نیستیم. اگر مردم خواستند کمکی ارسال کنند با دستگاه‌های مربوطه از جمله هلال‌احمر و کمیته امداد هماهنگ کنند و کمک‌های نقدی را ارسال کنند.

فرماندار رودبار جنوب گفت: دستگاه‌هایی که می‌توانند پای کار باشند از طریق دستگاه‌های بالادستی مانند راهداری و هلال‌احمر استان هماهنگ شوند تا بتوانیم خدمات بیشتری به شهروندان ارائه بدهیم.

کد خبر 495175

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha