جشنواره بازی‌های خانگی خانوادگی با شعار "کرونا با بازی هم می‌بازه" با تاکید بر ماندن در خانه و هدف شادی و نشاط بین اعضای خانواده در اصفهان آغاز شد.

بازي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  مدیر کمیته بازی‌های فکری استان اصفهان بیان کرد: در قالب این جشنواره، اعضای خانواده‌ متشکل از پدر، مادر و فرزندان می‌توانند عکس و فیلم بازی گروهی خود را تا تاریخ ۳۰ فروردین به دبیرخانه جشنواره از طریق شماره همراه ۰۹۱۳۷۹۹۷۲۰۰ یا نشانه تلگرام Ntz_Admin  ارسال کنند.

علی اکبر داستانی گفت: عکس و فیلم‌های ارسالی می‌تواند متشکل از سرگرمی‌های خانوادگی شامل بازی‌های فکری مانند دوز، شطرنج، مارپله، انواع پازل، بازی‌های بومی و محلی، بازی‌های خاص محل زندگی افراد، بازی‌های رایانه‌ای، دیجیتال، آنلاین و حتی بازی‌های ابداعی توسط خود افراد باشد.

او اضافه کرد: جشنواره بازی‌های خانوادگی توسط سازمان مردم نهاد نسیم تندرستی زنده رود طراحی و با همکاری انجمن نقش آفرینان سرزمین هنر، موسسه ساطع نقش جهان، کافه بازی، فکر کده جمعیت گردشگران جوان دالانکوه تیران با حمایت اداره ورزش و جوانان، هیات ورزش‌های همگانی، خانه آنالیز و کمیته بازی‌های فکری و کمیته بازی‌های اصفهان اجرا می‌شود.

داستانی بیان کرد: در پایان این جشنواره به گروه‌های شرکت‌کننده یادبود جشنواره و به برگزیدگان نیز جوایز ویژه اهدا می‌شود.

او بیان کرد: بنا بر تاکید پزشکان و مسئولان برای ماندن در خانه برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، این جشنواره هم بر مبنای «در خانه می‌مانیم و کرونا را شکست می‌دهیم» آغاز شده است.

کد خبر 495106

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha