مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از اجرای موسیقی شاد در محوطه بیمارستانی به منظور ایجاد فضایی شاد و مفرح ویژه بیماران کرونایی و کادر درمانی در یزد خبر داد.  

اجرای موسیقی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، عباس ملازینلی اظهار کرد: این برنامه با هماهنگی مدیریت بیمارستان شهید صدوقی به منظور تجدید روحیه بیماران کرونایی و کادر درمانی درگیر با این ویروس انجام شده است.

او بیان کرد: استفاده از زبان هنر و به ویژه موسیقی یکی از راه‌های ایجاد شادی و نشاط در بازه زمانی کنونی است.  این گروه با اجرای موسیقی اصیل جنوبی تلاش دارد تا لحظاتی شاد برای پرستاران و بیماران از پشت پنجره‌ها بیمارستان ایجاد کند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: این سازمان متناسب با وظایف محوله از ابتدای همگیر شدن این ویروس یکسری خدمات فرهنگی هنری را در دستور کار خود قرار داده و سعی دارد با آموزش‌های شهروندی که یکی از مهم‌ترین وظایف این سازمان است در این مدت از طریق تولید محتواهای بصری و چند رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی انجام وظیفه کند.

ملازینلی تصریح کرد: تنهای راهی که در حال حاضر جوابگوی مقابله با این بیماری است قرنطینه خانگی است که قطعا این مهم از سوی شهروندان فهیم یزدی جدی گرفته می‌شود.

کد خبر 495062

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار یزد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha