مربی یزدی تیم ملی اسکواش بزرگسالان ایران گفت: بهترین سهم ما در شکست دادن ویروس کرونا این است که همه در خانه بمانیم و توصیه‌های پزشکان را در بهداشت فردی رعایت کنیم.

محمد حسین جعفری ندوشن

به گزارش همشهری آنلاین محمد حسین جعفری ندوشن روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اگر همه مردم به سلامتی خود و دیگران اهمیت قائل شوند و در خانه بمانند در زمان کمتری شاهد نابودی این بیماری خواهیم بود.

وی ادامه داد: این بیماری مخصوص یک فرد یا یک شهر و استان نیست و همه را درگیر خود کرده و مبارزه با آن بک عزم جدی، همگانی و به مشارکت همه آحاد جامعه نیاز دارد.

بازیکن سابق تیم ملی اسکواش کشور تصریح کرد: مردم باید از برگزاری جلسه‌های خانوادگی و دورهمی در عید امسال به شدت پرهیز کنند که در پیشگیری از کرونا موثر است.

جعفری ندوشن بیان کرد: برگزاری دورهمی‌های خانوادگی را می‌توان بعد از ریشه کن شدن این بیماری انجام داد ولی اگر سلامتی نباشد زندگی هیچ ارزشی ندارد.

مربی تیم ملی اسکواش یادآور شد: برای پیشگیری از کرونا تمام فعالیت‌های این رشته ورزشی در باشگاه‌ها تعطیل شده و تا اطلاع ثانونی ادامه خواهد داشت.

جعفری ندوشن بیان کرد: باید همه مردم به خصوص جامعه بزرگ ورزشکاران در کنار مسوولان به وظایف ملی و انسانی خود در مبارزه با کرونا ادامه دهند.

وی گفت: اگر همه همت کنند همانند گذشته که مردم قهرمان ما بر خیلی مشکلات غلبه داشته‌اند این ویروس منحوس را شکست می‌دهیم.

همچنین مربی یزدی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۸ به ایرنا گفته بود: برای پیشگیری از کرونا  همه مردم خصوصا جامعه ورزشی استان‌ها، شهرستان‌ها و حتی روستاها به توصیه‌های بهداشتی پزشکان عمل کنند و با حضور در منزل در کنار خانواده رسالت اجتماعی خود را در مهار بیماری انجام دهند.

محمدرضا خطیب افزود: پیشگیری و مقابله با این ویروس، کار تخصصی است که بارها در ماه اخیر توسط متخصصان به مردم یادآوری شد و با وجود اهمیت موضوع هنوز افرادی به وظایف خود و ماندن در خانه عمل نمی‌کنند.

از استان یزد ۲ تیم اسکواش مردان و یک تیم بانوان در لیگ برتر کشور حضور دارد و هم‌اکنون ۱۵۰ نفر در این رشته فعالیت می‌کنند.

استان یزد با یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیأت ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

کد خبر 494350

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha