رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا در پی دستور رئیس جمهور در خصوص تعطیلی پاساژها و مراکز خرید پرتجمع در کشور، درباره فعالیت نانوایی‌ها، فروشگاه‌های عرضه مواد خوراکی و مایحتاج ضروری مردم توضیح داد.

نانوایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ صادق رضادوست رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا با اشاره به دستور رئیس جمهور به وزیر کشور برای تعطیلی بازارها، پاساژها و مراکز تجاری تا ۱۵ فروردین ماه در کشور گفت: پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور، بر اساس وظایف و ماموریت‌های خود در مورد صنوف و اماکن عمومی، اقدامات خود را دنبال خواهد کرد.

وی درمورد برخی نگرانی‌ها در مورد احتمال تعطیلی واحدهای عرضه‌کننده مایحتاج ضروری مردم گفت: واحدهایی چون نانواییها، سوپر مارکتها، فروشگاههای عرضه مواد غذایی و خوراکی، داروخانه‌ها و ... که مایحتاج ضروری، مورد نیاز و اولیه مردم را عرضه می‌کنند، طی این مدت تعطیل نخواهند شد. 

به گفته رضادوست، دستور رئیس جمهوری برای تعطیلی مراکز تجاری، پاساژها  و صنوفی است که اقلام ضروری عرضه نمی‌کنند. 

 رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا با بیان اینکه پلیس بر مبنای مصوبه شورای تامین استانها و شهرستانها و هماهنگ با ستادملی مقابله با کرونا این دستور را اجرایی خواهد کرد، گفت: به مردم اطمینان می‌دهم مراکزی که اقلام و مایحتاج ضروری و تغذیه‌ای عرضه می‌کنند، تعطیل نخواهند شد.

به گفته وی، برابر بررسی‌های انجام شده میدانی، اکثر واحدهای صنفی از ارائه خدماتی که باعث تشدید شیوع بیماری کرونا می شود، خودداری و همراهی و همکاری خوبی را با پلیس و سایر دستگاه‌های مرتبط نظارتی دارند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا همچنین از شهروندان خواست که تامین مایحتاج ضروری خود را از خرید روزانه خارج کرده و هر چند روز یک بار اقدام به تامین آن کرده تا کمتر در شهر تردد کنند.

وی در پایان از مردم خواست که هرگونه تخلف و موارد مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌دهند.

کد خبر 494235

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha