پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
۰ نفر

مدیر فرودگاه بجنورد گفت: با حذف ۲ برنامه پروازی هفتگی این فرودگاه، شمار پروازهای مرکز استان خراسان شمالی در مسیر تهران - بجنورد و بالعکس به ۷ پرواز در هفته کاهش یافت.

فرودگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدابراهیم قدمگاهی اظهار داشت: بر  این اساس در جدول جدید پروازی این فرودگاه، شرکت آسمان در روزهای سه شنبه و ایران ایر نیز در روزهای یکشنبه پروازی نخواهد داشت. پیش از این در هفته ۹ برنامه پروازی توسط شرکت های ایران ایر، ماهان و آسمان در این مسیر هوایی انجام می‌شد.

مدیر فرودگاه بجنورد با بیان اینکه این شرکت ها برنامه پروازی خود را تا تاریخ سوم آبان ماه سال ۹۹ اعلام کرده اند، افزود: هم اکنون ایرلاین های آسمان، ماهان و ایران ایر در تمام طول هفته، به جز روزهای سه شنبه پرواز دارند.

قدمگاهی اظهار داشت: هم اکنون شرکت ماهان در روزهای شنبه، پنجشنبه و جمعه، شرکت آسمان در روزهای یکشنبه و چهارشنبه و ایران ایر نیز در روز چهارشنبه برنامه پروازی دارد.

مدیر فرودگاه بجنورد گفت: از ابتدای اسفندماه تاکنون هزار و ۴۹۰ نفر از طریق پروازهای فرودگاه بجنورد در خراسان شمالی جابه‌جا شده‌اند و حال آنکه این رقم پارسال در همین بازه زمانی ۹۷۶ نفر بوده است.

کد خبر 493992

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha