مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
۰ نفر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: از ۱۳ اسفنده ماه جاری تا کنون حدود ۴۵ هزار نفر در مبادی ورودی استان ایلام توسط تیم های امداد و نجات مورد پایش تب سنجی قرار گرفتند و هشدارها و اطلاع‌رسانی های لازم برای پیشگیری از ویروس کرونا به آنها ارائه شد.

تب‌‌‌سنجی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین عارفی افزود: تاکنون تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ۱۱ محور ورودی ایلام شامل پلیس راه شباب و محور سرابله به چهارمله در چرداول، سه راهی سومار زرنه در ایوان، محور دهلران به اندیشمک در دهلران، محورهای تلخاب، وحدت آباد ماژین و پلیس راه دره شهر در دره شهر و و محور ملکشاهی به ایلام، ملکشاهی به میمه و ملکشاهی به مهران در ملکشاهی جهت طرح غربالگری ویروس کرونا استقرار یافته‌اند.

وی ادامه داد: در پست‌های غربالگری ویروس کرونا ۱۱ تیم عملیاتی با بهره مندی از ۲۵۰ نفر روز نیروی عملیاتی متشکل از کارکنان و اعضا و استفاده از ۱۱ خودرو عملیاتی در این طرح توسط جمعیت هلال احمر استان ایلام مشارکت داده شده است.

وی اضافه کرد: طرح غربالگری کماکان در مبادی ورودی به استان ادامه دارد و تیم های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر استان ایلام در حال خدمت‌رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: در طرح غربالگری و تب‌سنجی افراد مشکوک به کرونا برای سیر مراحل بعدی به مراکز درمانی معرفی می‌شوند.

بر اساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان ایلام با ثبت ۱۰ مورد جدید به ۱۲۰ نفر رسید.

به گفته دکتر محمد کریمیان، از مجموع بیمارانی که در این استان به کرونا مبتلا شده اند تا کنون ۶۰ نفر بهبود یافتند و ترخیص شدند.

کد خبر 493986

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha