پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
۰ نفر

استاندار اصفهان گفت : وضعیت این استان به لحاظ شیوع کرونا قرمز است و به همین دلیل این بیماری در کمین مسافرانی است که می‌خواهند به این استان سفر کنند.

عباس رضایی

به گزارش همشهری آنلاین عباس رضایی در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت : امسال نه تنها کلانشهر اصفهان بلکه همه شهرستانهای استان مقصد گردشگری نیست و اگر کسی تمایل دارد سلامت خود و خانواده اش را حفظ کند، نشستن در خانه را بر هر مسافرتی ترجیح می دهد.

استاندار اصفهان افزود : در نوروز ۹۹ همه مراکز  اقامتی و اسکان، اماکن گردشگری، تاریخی، فرهنگی، تفریحی و میراثی استان اصفهان تعطیل است و اجازه پذیرش مسافر را ندارند.

وی تصریح کرد: فقدان امکانات و تسهیلات در نوروز ۹۹ به واسطه شیوع بیماری کروناست زیرا مردم و مسوولان اصفهان سلامت مسافران و همشهریان را بر هر مساله‌ای مقدم می دارند.

رضایی اضافه کرد: از همه هموطنان می خواهیم نوروز امسال به اصفهان سفر نکنند زیرا در غیر این صورت هم برای خود و هم مسوولان بهداشتی استان اصفهان مشکلاتی بوجود می آورند.

 رییس ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در اصفهان بیان کرد: امکانات و ظرفیت های درمانی اصفهان در این شرایط به سختی پاسخگوی نیاز این استان است چه رسد به اینکه مسافرانی از دیگر نقاط کشور به اصفهان سفر کنند.

با  این توصیف «در خانه می‌مانیم» تا سلامت خود، خانواده و هموطنان را حفظ و «مسافرت نمی‌رویم» تا به قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا کمک و به مسافرت و دید وبازدید عید نمی‌رویم تا به کرونا مبتلا نشویم و دیگران را هم مبتلا نکنیم.

بر اساس آخرین آمار، تا ظهر روز چهارشنبه بیست و هشتم اسفند، ۱۷ هزار و ۳۶۱ نفر در کشور  بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و یکهزار و ۱۳۵ نفر به‌علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و پنج هزار و ۷۱۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

از این شماراصفهان با یکهزار و ۵۳۸ بیمار مبتلا به کرونا، دومین استان پس از تهران به لحاظ تعداد بیماران مبتلا به کروناست.

کد خبر 493949

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha