فرمانده سپاه ناحیه ورامین گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون، سپاه پاسداران معابر و خیابان‌های ورامین را با ۴۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده، گندزدایی کرده است.

تاجیک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرگرد پاسدار سعید تاجیک چهارشنبه ۲۸ اسفند در جلسه ستاد مردمی مقابله با کرونا ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: امروز ایران در مقابله با ویروس کرونا، در یک جنگ تمام عیار قرار گرفته، جنگی که به گفته بسیاری از تحلیلگران، دشمنان بشریت با ساخت یک سلاح بیولوژیک وارد میدان شده‌اند.

وی اظهار کرد: در این جنگ، هیچ‌کس از خطر ابتلا شدن به ویروس بیماری کرونا مصون نیست و مسئول و غیر مسئول نیز نمی‌شناسد، بنابراین همه افراد موظفند تا وارد میدان شده و سهم خود را در جلوگیری از انتشار این ویروس ادا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین با اشاره به تلاش یکصد گروه جهادی درضدعفونی کردن معابر شهرستان ورامین گفت: هشت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین با تقسیم کردن شهرستان به هشت بلوک، تلاش داشته‌اند که عملیات ضدعفونی کردن معابر را به صورت مستمر انجام داده و مردم را در شکست دادن این ویروس یاری رسانند.

تاجیک گفت: طی مدت شیوع ویروس کرونا، بیش از ۴۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده با استفاده از ظرفیت‌های موجود از جمله دستگاه‌های سم‌پاش کشاورزان، در سطح شهرستان ورامین پخش شده و این امر تا زمان ریشه کنی این بیماری ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از توزیع ۳ هزار سبد غذایی و بهداشتی در مناطق محروم شهرستان ورامین خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین نیز در این جلسه گفت: دستگاه قضا با تمام توان در صحنه مقابله با کرونا قرار دارد.

علیرضا شمس گفت: برای مقابله با ویروس کرونا، نمی‌توان فقط به توان و ظرفیت یک وزارت‌خانه بسنده کرد بلکه تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی نیز باید وارد میدان شده و به وظیفه خود عمل کنند.

وی اظهار کرد: امروز با وجود تمامی مشکلات، شاهدیم که امنیت، آرامش روانی و تمامی کالاهای مورد نیاز در کشور موجود است و مردم بدون نگرانی به زندگی خود ادامه می‌دهند در حالی که در کشورهای اروپایی و آمریکایی که خود را مهد تمدن و پیشرفت می‌دانند همگان شاهد غارت فروشگاه‌ها بودند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین تأکید کرد: با پرهیز از فعالیت‌های جزیره‌ای و هم‌افزایی توان و ظرفیت‌های موجود می‌توان بر این ویروس غلبه کرد هر چند که پیروزی بر این بیماری به همراهی مردم نیز نیاز دارد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

کد خبر 493812

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha