رئیس جمهور با بیان اینکه حتی یک روز در اعلام بیماری کرونا تاخیر نکردیم، گفت: در بیان این موضوع با مردم صریح صحبت کردیم.

فروشگاه‌های سیدنی پس از شیوع کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت در سال ۹۸ با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور اظهار کرد:‌ در زمینه تامین مواد مورد نیاز مردم از جمله مواد غذایی، و بهداشتی، تهران را می‌توان با لندن و برلین و پاریس مقایسه کرد. قفسه فروشگاههای این شهرها خالی شد و حتی برای دستمال کاغذی بین دو نفر دعوا راه افتاد، اما ما امکانات لازم را تامین کردیم. 

وی ادامه داد: واردات مواد غذایی و کالاهای اساسی ۱۹ درصد بیش از سال گذشته است. تا اسفند ۴۳ میلیارد دلار واردات داشتیم و ۴۱ میلیارد دلار هم صادرات. بانک مرکزی بیش از ۳۹ میلیارد دلار ارز برای واردات واگذار کرده و ۱۴.۸ میلیارد دلار  برای کالاهای اساسی پرداخت شده است و اکنون ذخایر کالاهای اساسی ما از همه سال بهتر است.

رییس جمهور ادامه داد: ما در موضوع بیماری کرونا با مردم صریح صحبت کردیم. مردم به صحبت عده‌ای در فضای مجازی توجه نکنند. ما ۳۰ بهمن فهمیدیم کرونا آمده است و وقتی تست‌های قم در تهران آزمایش و مشخص شد نتیجه کرونا مثبت است، یک روز در اعلام آن تاخیر نکردیم. می‌توانستیم بعد از انتخابات اعلام کنیم ولی ما با مردم صادقانه صحبت کردیم.

  • متن کامل سخنان روحانی را از اینجا بخوانید.
کد خبر 493799

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ﻣﺠﺘﺒﻲ IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    1 0
    ﺷﻤﺎ ﺭﻳﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ ﺧﻮﺑﻲ ﻫﺴﺘﻲ
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    1 0
    ماسک به کادر درمان برسون