معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از راه‌اندازی سامانه از تولید به مصرف و خرید اینترنتی بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و الکل در استان خبر داد.

خرید انلاین پک بهداشتی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حیدر نعمتی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام دوشنبه ۲۶ اسفند در نشست هماهنگی و ایجاد راه‌اندازی این سامانه اظهار داشت: با همکاری استانداری، جهاد دانشگاهی، یک شرکت دانش‌بنیان، اداره پست، صنعت، معدن و تجارت استان و دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام این سامانه بزودی راه‌اندازی می‌شود.  

وی تاکید کرد: استاندار ایلام قول تامین اعتبار خرید سامانه را داده است و پس از هماهنگی با واحدهای تولیدی برای تامین الکل و دستکش این سامانه راه‌اندازی می‌شود و شهروندان بدون مراجعه حضوری می‌توانند هر چهارده روز یکبار پک بهداشتی برای خود سفارش دهند.  

نعمتی گفت: با راه‌اندازی این سامانه از تراکم جمعیتی و همچنین حضور مردم برای تامین اقلام بهداشتی در اماکن پر خطر نظیر داروخانه‌ها کاسته می‌شود.  

وی اظهار داشت: شرکت دانش‌بنیان به تولید ماسک‌های استاندارد و بهداشتی اقدام و جهاد دانشگاهی نیز با خرید و دپو الکل و دستکش و تهیه پک اقدام می‌کند و از طریق اداره پست شرکت‌های توزیع و اسنپ، کالاها به دست افراد می‌رسد.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: معاونت غذا و دارو و دانشگاه علوم‌پزشکی در همه این مراحل نظارت دارد و همچنین ممکن است سایر کالاها نیز به همین طریق تامین شوند.  

نعمتی گفت: اکنون در استان‌های قزوین و سمنان این سامانه در حال راه‌اندازی شده است و نقش بسیار مهمی در حذف تراکم جمعیتی و مراجعه غیر ضروری مردم برای تهیه وسایل بهداشتی دارد.  

بر اساس اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان ایلام سه رقمی شد و به ۱۰۱ نفر افزایش یافت.  

به گفته دکتر محمد کریمیان، برای چهارمین روز متوالی فوتی نداشتیم و همچنین خوشبختانه تا کنون ۵۰ نفر بهبود یافته‌اند، و هم اکنون ۴۵ نفر بستری و قرنطینه و ۶ نفر نیز تا کنون فوت کرده‌اند.  

آمار پزشکان مبتلا به کرونا نیز به چهار نفر افزایش یافت.  

کد خبر 493138

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ایلام

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha