صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه ۲۵ اسفند نرخ دلار را بدون تغییر نسبت به دیروز ۱۴۸۰۰ تومان عرضه کردند اما در بازار آزاد قیمت دلار افزایشی شده و ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته شد. به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی نرخ اونس طلا به همان قیمت دیروز بود اما افزایش نرخ دلار در بازار آزاد موجب صعود نرخ سکه شد و هر سکه طرح جدید ۶ میلیون تومان عرضه شد.

طلا هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کردند که نسبت به روز گذشته تغییری نداشت. اما نرخ دلار در بازار آزاد با افزایش همراه بود و هر دلار آمریکا ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان عرضه شد.

قیمت طلای جهانی به دلیل تعطیل بودن بازارهای دنیا به همان نرخ دیروز  ۱۵۲۸ دلار و ۹۰ سنت داد و ستد شده و هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازارهای داخلی ۵۹۱ هزار تومان معامله می شود.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز صبح بازار آزاد تهران با افزایش نسبت به روز گذشته به نرخ  ۶ میلیون تومان داد و ستد شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، ۵ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان، نیم سکه، ۳ میلیون و ۲۰ هزار تومان، ربع سکه، ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز ۹۶۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

نرخ‌های اعلامی بر اساس آخرین قیمت بازار در زمان تهیه خبر بوده و نرخ‌ها در طی روز با نوسان همراه است.

کد خبر 492919

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha