استاندار تهران اعلام کرد: تغییری در ساعات کار ادارات تهران در روزهای آینده صورت نخواهد گرفت.

انوشیروان محسنی بند پی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محسنی بندپی در ادامه گفت: کارخانجات و واحدهای تولید مواد خوراکی مورد نیاز مردم با تمام توان مشغول فعالیتند.

وی تاکید کرد که هدف شایعه سازان ایجاد دغدغه بیشتر در زندگی روزمره مردم است.

استاندار تهران با بیان اینکه هیچ تغییری در ساعات کار فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، نانوایی‌ها و دیگر مشاغل ضروری، صورت نخواهد گرفت اضافه کرد که ساعت کار فروشگاه‌های بزرگ (شهروند، رفاه و ...) افزایش خواهد یافت.

محسنی بندپی ادامه داد: واحدهای تولیدکننده مواد ضدعفونی کننده، مواد شوینده، ماسک و ... به صورت 24 ساعته همچنان مشغول کار خواهند بود.

وی ادامه داد: برخی با انتشار اخبار کذب آرامش مردم را خدشه دار می کنند این در حالی است که هیچ گاه قرنطینه کردن شهرها از جمله تهران مطرح نبوده و پلیس فتا با این افراد برخورد می کند.
 
وی ادامه داد: آنچه در استان تهران مدنظر است این است که تمامی مشاغلی که فعالیت‌ها آنها با تامین مایحتاج مردم در ارتباط است مثل نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها ساعات کاری آنها افزایش پیدا می کند تا تراکم جمعیت به حداقل برسد.
 
استاندار تهران تصریح کرد: با توجه به اقداماتی که از قبل انجام شده مایحتاج عمومی و اقلام اساسی مورد نیاز مردم به وفور وجود دارد و در انبارها ذخیره‌سازی شده تا در اختیار مردم قرار داده شود و نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد.
 
محسنی بندپی سپس گفت: تمامی کارخانجاتی که وظیفه تولید مایحتاج مردم را بر عهده دارند به صورت 24 ساعته فعال هستند ضمن اینکه کارخانجات تولید اقلام بهداشتی، ماسک و دستکش نیز به صورت سه شیفت فعالیت می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه آنچه امروز تصمیم گیری شده اینکه در 14 مبادی خروجی و وروی تهران امکانات بهداشتی و غربالگری افراد انجام می شود بیان کرد: به کمک نیروی انتظامی، راهداری و دانشگاه علوم پزشکی امکانات تب سنجی در مبادی ورودی و خروجی تهران فراهم می شود تا نسبت به شناسایی افراد مشکوک به کرونا ویروس و قرنطینه آنها اقدام شود.
 
استاندار تهران سپس خاطرنشان کرد: این امکان فراهم شده تا 15 گروه از جمله کسانی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند، زنان باردار و افراد بالای 50 سال در محل کار حضور پیدا نکنند ضمن اینکه کسانی که امکان دورکاری دارند بتوانند وظایف خود را انجام دهند که این امر سبب سبک سازی ادارات شده است.

کد خبر 492736

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    0 0
    چرا اقلام بهداشتی مثل ماسک و مایع ضد عفونی با این حجم تولید هنوز گران و نایاب است
  • مردم IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    0 0
    معلوم نیست کی به کیه رئیس ستاد کرونا هشدار میده میگه باید کم بشه ساعت کار اونوقت این آقا اینجوری میگه.
    • IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      0 0
      فقط یه چیز مشخصه جون ما مهم نیست میبینم روزی رو که مثل سایر موارد بیان بگن تعطیل نکردن ادارات اشتباه بود!