مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه که امسال به دلیل اعتراضات کارگری و بازداشت تعدادی از کارگرانش مدت‌ها در صدر اخبار بود، از راه‌اندازی خط تولید الکل طبی با ظرفیت ۱۵ هزار لیتر در این کارخانه خبر داد.

الکل طبی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امید اسدبیگی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با اشاره به راه‌اندازی خط تولید الکل طبی با کیفیت و خلوص بالا در کارخانه الکل‌سازی این شرکت در شمال استان خوزستان گفت: در فاز نخست روزانه ۱۵ هزار لیتر الکل در کارخانه تولید می‌شود و این ظرفیت در فاز دوم تا ۴۰ هزار لیتر در روز افزایش می‌یابد.

او اظهار کرد: به پاس حمایت‌های قوه قضائیه در ایجاد ثبات و آرامش در هفت تپه اولین محصول الکل تولیدی کارخانه الکل سازی هفت تپه به سازمان زندان‌ها ارسال می‌شود تا برای ضد عفونی ندامتگاه‌ها و زندانیان مورد استفاده قرار گیرد.

اسد بیگی با بیان اینکه تولید الکل در کارخانه هفت تپه از جمله صنایع جانبی این شرکت است، بیان داشت: محصول الکل تولیدی در کارخانه الکل سازی هفت تپه با خلوص ۹۶ درصد برای مصارف پزشکی و بیمارستانی و با خلوص ۷۰ درصد برای مصارف خانگی به منظور ضدعفونی تولید و عرضه می‌شود.

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفتن تپه با اشاره به تلاش شبانه روزی مجموعه کارکنان کارخانه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در این شرایط حساس که کشور درگیر شیوع بیماری کرونا شده، ادامه داد: در شرایط حساسی که کشور در مقابله با ویروس کرونا نیاز فوری به مواد اولیه ضدعفونی دارد، این کارخانه توانست با بهره‎برداری از فاز اول خط تولید الکل‌سازی هفت‌تپه به هموطنان ادای دین کند.

این مقام مسئول ایجاد اشتغال پایدار برای تعدادی از جوانان جویای کار منطقه، تولید محصول الکل با کیفیت و استاندارد متناسب با نیاز مراکز درمانی و بیمارستانی و نیز مصارف خانگی برای ضدعفونی را از اهداف راه اندازی این خط تولید عنوان کرد و اذعان داشت: مواد اولیه ضدعفونی تولید شده در این کارخانه باکیفیت استاندارد و قیمت مناسب به دست مردم می‌رسد.

به گفته امید اسد بیگی، فاز دوم کارخانه الکل سازی هفت تپه در صورت حمایت لازم در کم‌ترین زمان ممکن با ظرفیت تولید روزانه ۴۰ هزار لیتر الکل به بهرداری می‌رسد.

بخشی از الکل تولیدی در کارخانه الکل سازی نیشکر هفت تپه برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به صورت رایگان در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش قرار گرفت.

کد خبر 492623

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha