رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ترددشمارهای فعال در محورهای برون شهری نسبت به روز قبل ۱۵.۳ درصد کاهش تردد داشته ایم.

جاده

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی به مهر گفت: اوج تردد در ساعت‌های ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۴ تا ۵ انجام شده است.

وی گفت: آزادراه کرج- قزوین در استان البرز با تردد ۷۹ هزار و ۵۶۸ وسیله نقلیه، آزادراه کرج- تهران در استان البرز با ۷۸ هزار و ۶۸۵ وسیله نقلیه و آزادراه قزوین- کرج در استان البرز با ۶۹ هزار و ۷۸۱ وسیله نقلیه محورهای دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا نیز در گفتگو با مهر از تردد حداقلی در محورهای مواصلاتی کشور خبر داد و اظهار کرد: همان طور که از صبح گزارش شده، در هیچ کدام از محورهای مواصلاتی کشور ترافیکی نداریم.

سردار تیمور حسینی گفت: طی یکی دو هفته گذشته ترافیک در محورها به مرور کم شده و آن ترافیکی هم که در محورهای شمالی در چند روز گذشته مشاهده شد، به دلیل انجام تست کرونا و رصدهای پلیس بوده است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا ادامه داد: حجم ترافیک خیلی کم شده و ترددها محدود است اما همکاران ما و نیروهای دیگر در مبادی ورودی و خروجی راه‌ها حضور دارند و از مسافران و کسانی که قصد تردد در جاده‌ها را دارند، تست کرونا می‌گیرند.

حسینی تصریح کرد: تا امروز هیچ‌کدام از همکاران ما در پلیس راه مبتلا به بیماری کرونا نشده اند و همه آنها در صحت و سلامت کامل هستند.

کد خبر 492531

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha