سرپرست فرمانداری دزفول گفت: طبق مصوبه شورای تامین و ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا، اجاره باغ ویلاهای دزفول به مسافران نوروزی و سایر افراد تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ ممنوع است.

باغ ویلا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، امید بن عباس اظهار کرد: مالکان باغ ویلاها برای حفظ سلامت خود و دیگران درمقابله با ویروس کرونا از اجاره و در اختیار قراردادن باغ ویلاهای خود، خودداری کنند ضمن اینکه در این ایام، باغ ویلاها توسط نیروی انتظامی و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به طور جدی رصد خواهند شد.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده اجاره و تردد در باغ‌ها مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی یا اداره میراث فرهنگی اطلاع دهند تا طبق قانون و از طریق دستگاه قضایی برخوردهای لازم انجام شود.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول افزود: به اداره میراث فرهنگی، بخشداری‌ها و دهیاران ابلاغ شده تا اطلاع رسانی لازم انجام و در صورت مشاهده، تمامی خدمات آب، برق و گاز در اختیار باغ تا پایان فروردین ماه قطع و باغ ویلای مورد استفاده پلمب و با مالک به طور قاطع برخورد شود.

بن عباس عنوان کرد: ورود به باغ‌هایی که به صورت متمرکز هستند (کوچه باغ) به طور کلی ممنوع بوده و مالکانی که باغ ویلای آنها به‌صورت کوچه باغ است، موظفند از هرگونه تردد جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد: از مشاوران املاک شهرستان دزفول نیز انتظار می‌رود از اجاره هرنوع باغ ویلا در ایام مذکور به طور جدی خودداری کنند و درصورت تخطی از سوی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و با همکاری اداره تعزیرات با آنها برخورد قانونی می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول از تمام مردم این شهرستان و استان خوزستان خواست تا پایان فروردین ماه از تردد به باغ‌های  دزفول خودداری و خود را قرنطینه خانگی کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی در حال حاضر ۱۶ بیمار مبتلا به ویروس کوید ۱۹ در بیمارستان بزرگ دزفول بستری هستند.

کد خبر 492427

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha