جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
۰ نفر

مسوول کمیته روابط عمومی ستاد مقابله با ویروس کرونا منطقه آزاد چابهار گفت: با توجه به ممنوعیت برپایی کمپ مسافری و چادر، لغو تمامی رویدادهای فرهنگی، جشنواره‌ها، اجتماعات، تعطیلی بازارها و مراکز تجاری منطقه آزاد چابهار به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ایجاب می‌کند تا مردم به این شهر سفر نکنند.

سفر به چابهار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسام الدین یوسفی روز جمعه اظهار داشت: سمپاشی و گندزدایی فضاهای عمومی سطح منطقه آزاد چابهار به‌ منظور جلوگیری از خطر شیوع ویروس کرونا صورت گرفته و تمامی مراکز تجاری و واحدهای خدماتی منطقه آزاد چابهار تعطیل شد.

وی بیان کرد: اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا در منطقه آزاد چابهار موفقیت آمیز بوده و تداوم سمپاشی و ضدعفونی مراکز تجاری، آموزشی و تفریحی تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.

مسوول کمیته روابط عمومی ستاد مقابله با کرونا منطقه آزاد چابهار به کمک ۲۵ میلیارد ریالی این منطقه به مرکز ایزوله کرونا در چابهار اشاره کرد و افزود: همچنین ۲ واحد تولیدی محصولات بهداشتی پاک کننده و ضدعفونی کننده تولید و به بازار عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه  انهدام مواد غذایی، بهداشتی و آرایشی ‌غیرقابل عرضه در بازار به وزن بیش از ۲۳۰ تن در منطقه آزاد چابهار انجام شده افزود: مهلت پلمب دفاتر سال مالی ۹۹ تا پایان اردیبهشت‌ ۹۹ در منطقه آزاد چابهار تمدید شده و سازمان منطقه آزاد چابهار در ضدعفونی کردن منطقه، شهر و حاشیه شهر نیز مشارکت دارد.

یوسفی ادامه داد: با همکاری سازمان منطقه آزاد چابهار و موسسه مردم‌نهاد« طلوع بی‌نشان‌ها» تولید ۶۰ هزار ماسک برای پیشگیری و مقابله با  ویروس کرونا برنامه‌ریزی شده و ستاد مدیریت بحران مشاور و پشتیبان پیشگیری از این ویروس در منطقه آزاد چابهار تشکیل شده است.

وی استفاده از ظرفیت تولید منطقه آزاد چابهار برای تامین بخشی از نیاز محصولات ضد عفونی کننده برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا می‌تواند برخی مشکلات را به حداقل برساند و سهم عمده‌ای برای کاهش این ویروس داشته باشد.

کد خبر 492286

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha