جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
۰ نفر

مسؤولان و مدیران مشهدی از روزهای ابتدایی خود به‌طور مستقیم در میدان مبارزه با کرونا حضور داشته‌اند و دو تن از آنان یعنی شهردار و دادستان مشهد به این بیماری مبتلا شده‌اند.

محمدرضا کلایی محمدحسین درودی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، شهردار شمهد که از حدود سه هفته پیش به کرونا مبتلا شده بود، حالا بهبود یافته و دادستان مرکز خراسان رضوی نیز یک هفته‌ای است پس از مثبت اعلام شدن تست کرونا تحت مراقبت است.

محمدرضا کلایی شهردار مشهد که علائم خفیفی از این بیماری داشته و بیماری او پیشرفت نکرده بود، توانسته در مبارزه با این ویروس بر کرونا غلبه کند و وضعیت محمدحسین درودی دادستان مشهد نیز به‌دلیل اینکه بیماری زمینه‌ای ندارد، رو به بهبود است.

علیرضا رزم‌حسینی نخستین استانداری بود که وضعیت قرمز اعلام کرد و خراسان رضوی نه‌ تنها وارد وضعیت قرمز د، بلکه شهر مشهد نیز به پیشنهاد شهردار مشهد و موافقت استاندار برای دو روز تعطیل شد.

طبیعی است مسؤولانی که در خط مقدم برنامه‌ریزی و میدان مبارزه با ویروس کرونا هستند بیش از سایر شهروندان در معرض ابتلا به ویروس هستند اما شاید این صحبت کلایی، شهردار مشهد مهمترین جمله این روزهای مشهد باشد: «سفر به مشهد در نوروز، فاجعه به‌ بار می‌آورد.»

کد خبر 492239

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha