رئیس جمهور در حکمی دکتر کریم همتی را به سرپرستی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

همتی

همشهری آنلاین_حمیدرضابوجاریان: رییس جمهور با صدور حکمی دکتر کریم همتی را به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر منصوب و از او خواست در شرایط سخت فعلی از همه امکانات این جمعیت برای مهار ویروس کرونا استباده کند. متن حکم به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر کریم همتی
با عنایت به مراتب علمی، تخصصی و سابقه اجرایی، به موجب این ابلاغ به عنوان “سرپرست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران” منصوب می‌گردید.
انتظار دارد در شرایط کنونی و با اولویت، همه امکانات جمعیت هلال احمر در تعامل با ستاد ملی مدیریت کرونا در خدمت به مردم عزیزمان در جهت مبارزه جدی با شیوع ویروس کرونا قرار گیرد.
امید است با اتکال به عنایات الهی و تعامل با شورای عالی و با بهره گیری از توان و تجربه مجموعه کارکنان خدوم جمعیت، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

پیش از انتصاب همتی به سرپرستی هلال احمر، پیوندی این مسولیت را بر عهده داشت که وی چندی قبل به دلیل بروز مشکلاتی از سمت خود استعفا داد.

  • کریم همتی کیست؟ 

در سوابق کریم همتی ریاست جمعیت هلال احمر استان ایلام، دبیری ستاد اربعین استان ایلام،معاونتحقوقی و پارلمانی وزارت بهداشت به چشم می خورد.

او از جمله پزشکان مسولیت پذیر استان ایلام است که توانست در دوران مدیریت خود بر هلال احمر استان مرزی ایلام، با جذب مشارکت های مردمی و بهره گیری از توان خیران معادل یک چهارم بودجه دولتی اختصاص یافته به این استان را با کمک خیران تامین کند.

سازماندهی ۲۸۰ عمل جراحی با کمک موسسات خیریه ای چون مرهم سبب شد این وی در ۸ دی ماه سال جاری در حضور مسولان کشوری و جامعه پزشکی به عنوان پزشک شاخص در مسولیت پذیری اجتماعی معرفی و مورد قدردانی قرار گرفت.

همتی در معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت بهداشت نیز تلاش های ارزنده ای در جهت دهی به دیدگاه نمایندگان برای حمایت از سیستم بهداشت و درمان و توسعه فعالیت های مشارکت محور در این وزارتخانه انجام داد که این تلاش ها رتبه نخست را میان معاونین پارلمانی و حقوقی وزارتخانه ها برای او و وزارت بهداشت به ارمغان آورد.

کد خبر 492110

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی میرزا طاوس نژاد IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
    0 1
    اولا به رئیس جمهور محترم و معزز دست مریزاد میگویم در ثانی ایشان یکی از چهره های ولایت مدار متخصص و خادمی است که در مسئولیت های قبلی این را ثابت کرده است آرزو توفیق برایش داریم.
    • عادل IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
      0 0
      اقای طاووس نژاد میخاهید قسمت نام کد ملیتون رو هم بذارید که دکتر همتی مطمئن شن شما کی هستید،
  • نام پور IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    0 0
    سلام ب ریس جمهوری ایران انشالا خدا نگهدارجانش باشه خدا قوت داره بخدا