رهبر جریان صدر عراق امروز چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه گفت: هر دارویی برای ویروس کرونا که توسط شرکت‌های آمریکایی‌ ساخته شود نمی‌پذیریم.

مقتدی صدر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، القدس العربی گزارش داد که مقتدی صدر، رهبران جریان صدر عراق در توئیتی نوشت: حرف دونالد ترامپ مبنی بر این که کار بزرگی علیه کرونا خواهیم کرد و اگر دخالت نکنیم اوضاع بدتر خواهد شد باعث شد چنین تصمیمی بگیرم.

وی خطاب به ترامپ گفت: تو وامثال تو متهم به انتشار این بیماری هستید به ویژه که بیشتر کشورهایی که مبتلا به این ویروس هستند مخالفان آمریکا هستند. ای ترامپ تا دیروز مدعی بودی که آمریکا امپراتوری‌های بزرگ را برانداخت و تروریسم را سرکوب کرد اما تو امروز با ویروسی به جنگ جهان آمده‌ای که حتی به چشم هم دیده نمی‌شود از خودت خجالت بکش.

صدر افزود: جهان را با جنگ و اشغالگری و فقر و درگیری به ماتم کشاندی و امروز مدعی هستی که دارویش را پیدا خواهی کرد این بیماری جز به خاطر سیاست‌های احمقانه تو به وجود نیامده است اگر فکر میکنی تو این بیماری را علاج خواهی کردی پس ما به خدای تعالی پناه می‌بریم. این ترامپ دارو و درمانی که از تو و شرکایت باشد را نمی‌خواهیم. تو نه فقط دشمن خدا بلکه دشمن همه مردم دنیا هستی.

کد خبر 491904

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیارش گودرزی IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
    0 0
    آقای صدر می دانید علم پزشکی مرز ندارد و مربوط این کشور و آن کشور نیست از سخن شما به این نتیجه رسیدم شما خیلی خیلی از دنیا عقب تری اگر داروی ضد کرونا در آمریکا ساخته شود شخص ترامپ آنرا نساخته بلکه جامعه پزشکی آنرا کشف نموده که این خود افتخار نصیب آن کشور میکند ... و اگر اعتقاد به علم و دانش پیشرفت آن ندارید پس هروقت مریض میشوید برای خودتان دعا کنید و دارو استفاده نکنید.اینگونه حرفها از زبان یک فرد مذهبی واقعا جای سوال دارد...