مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: دانیال شه‌بخش بوکسور استان برای نخستین بار در تاریخ ورزش این دیار توانست سهمیه المپیک را به دست آورد.

بوکسور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ادهم کردزابلی چهارشنبه ۲۱ اسفند افزود:‌ این دوره از رقابت‌ها در هفته جاری با حضور ۱۵۱ ورزشکار از ۳۵ کشور قاره آسیا و اقیانوسیه در پایتخت اردن در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: شه‌بخش در این دوره از رقابت ها در وزن ۵۷ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت که بعد از شکست سه حریف چینی، ‌ گینه نو و هنگ کنگ موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو شد.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت:  شه بخش همچنین در این دوره از رقابت ها به دلیل مصدومیت از ادامه بازی با حریف قزاقستانی خود بازماند اما با موفقیت در سه بازی موفق به کسب این سهمیه برای کشور شد.

کردزابلی این موفقیت ارزشمند و تاریخی را به جامعه ورزشی و عموم مردم سیستان و بلوچستان تبریک گفت و افزود: ورزشکاران این دیار با برخورداری از توانمندی های بالا همواره برای منطقه و کشور افتخار آفرین بوده اند.

وی خاطر نشان کرد: هم اینک افزون بر ۶۰۰ ورزشکار در سیستان و بلوچستان به طور سازمان یافته در رشته بوکس مشغول فعالیت هستند.

کد خبر 491903

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha