مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
۰ نفر

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با مرگ ۲ بیمار دیگر و احتساب چهار مورد روزهای گذشته تعداد بیماران فوتی مبتلا به بیماری کرونا در این استان به ۶ مورد افزایش یافت.

کرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر محمد کریمیان درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در استان ایلام، افزود: تا امروز چهارشنبه ۲۱ اسفندماه تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونا به ۶۲ نفر افزایش یافته است.

وی یادآور شد: روز گذشته تعداد بیماران مبتلا به کرونا در ایلام ۵۶ نفر بود که در ۲۴ ساعت گذشته ۶ مبتلای دیگر به این آمار اضافه شده است.

وی تاکید کرد: مردم استان اصول پیشگیرانه و بهداشت فردی را در جهت حفظ سلامت خود و مردم رعایت کنند و با ماندن در منزل و عدم ترددهای غیرضروری به بیرون از ابتلای خود و دیگران به کرونا جلوگیری کنند. ‌

بر اساس اعلام رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۹ هزار نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۳۵۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و ۲۹۵۹ نفر بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۹۵۸ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۹ هزار نفر افزایش یافت.

همچنین تاکنون دو هزار و ۹۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۳۵۴ مورد رسید.

کد خبر 491875

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha