چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
۰ نفر

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان با بیان اینکه از روز سه‌شنبه ۲۰ اسفند تا امروز چهارشنبه ۲۱ اسفند ۶ نفر به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان اضافه شد، گفت: اکنون ۸۷ بیمار مشکوک در بیمارستان‌ها بستری هستند که بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی ابتلای ۸۴ نفر از این افراد به بیماری کوید ۱۹ قطعی است.

كردستان وكرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر فرزین رضاعی افزود: تعداد کل مراجعان به بیمارستان‌های استان کردستان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۳۹۴ نفر بوده که ۸۷ نفر از آنان در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه در استان بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های شهرستان های استان شامل سقز ۳۶، بانه ۱۳، سنندج ۱۸، قروه ۷،   دیواندره ۲، دهگلان ۲، بیجار ۸ و سروآباد یک نفر است، افزود: تاکنون ۳۵ نفر در سقز و ۱۰ نفر در سنندج بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اخذ ۲۵۷ نمونه از افراد مشکوک به کرونا و اینکه از این تعداد، ۸۴ نمونه مثبت و ۱۴۵ نمونه منفی است،   اضافه کرد: آمار مبتلای قطعی به بیماری کرونا به تفکیک شهرستان‌ها سقز با ۳۳، بانه ۱۷، سنندج ۱۱، کامیاران ۴، قروه ۹، مریوان ۲، دیواندره ۳، بیجار ۲، دهگلان ۲ و سروآباد یک نفر است.

رضاعی با اشاره به جان باختن ۶ بیمار بر اثر ابتلا به بیماری کرونا از ابتدا تا امروز افزود: از این تعداد ۵  بیمار در سقز و یک بیمار در مریوان فوت کردند ضمن اینکه چند نفر دیگر هم در این مدت جانباخته‌اند که جواب آزمایش آنها منفی بوده است.

کد خبر 491870

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کردستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha