معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کردستان گفت: استمرار فعالیت تربیت‌بدنی دانش‌آموزان استان در ایام تعطیلی مدارس به دلیل شیوه ویروس کرونا، در قالب اجرای طرح ورزش در خانه پیگیری و اجرا می‌شود.

ورزش دانش اموزي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، افشین خوشگوار افزود: برای استمرار فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان استان کردستان در ایام تعطیلی مدارس و اقامت در خانه و به منظور حفظ نشاط و شادابی و انجام فعالیت‌های بدنی آنان، فراخوان تهیه کلیپ‌های ورزشی با عنوان دانش‌آموز پویا در خانه اعلام شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود جامعه و اینکه دانش‌آموزان بیشتر وقت خود را در خانه به سر می‌برند، امکان دارد که دچار بی‌تحرکی شوند که این مسأله خود آسیب‌های جدی و فراوانی به‌دنبال خواهد داشت و نیازمند توجه ویژه است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان افزود: در این مورد و در فراخوانی از تمام معلمان تربیت بدنی استان درخواست شده است و با استفاده از کانال و رسانه‌های آموزشگاه در فضای مجازی، انجام حرکات ورزشی دانش آموزان را در خانه پیگیری کنند.

وی بیان کرد: در اجرای این برنامه ارسال و انتشار فیلم ها و تصاویر کاربردی و متناسب با سن و جنس و از همه مهم‌تر قابلیت اجرا در محیط منزل مورد تاکید است، ضمن اینکه از معلمان تربیت بدنی مبتکر و خلاق که در این فراخوان شرکت فعال و موثر داشته باشند، تقدیر خواهد شد.  

خوشگوار تاکید کرد: نمونه فیلم‌های پیشنهادی معلمان تربیت بدنی استان که مبتنی بر اهداف و سرفصل‌های درسی تربیت بدنی است هم اکنون در حال ساخت و آماده سازی بوده و بلافاصله منتشر خواهد شد.

کد خبر 491680

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha