مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
۰ نفر

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ثبت‌نام دومین مرحله اقدام ملی مسکن در این استان از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۴ اسفند آغاز می‌شود و متقاضیان جا مانده می‌توانند از این فرصت برای ثبت درخواست خود استفاده کنند.

مسکن ملی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رضا نگهبان افزود: زمان محدودی برای ثبت‌نام در این مرحله تعیین نشده است و متقاضیان می‌توانند با ثبت مدارک و درخواست خود در شهر محل سکونت از این فرصت استفاده کنند.

وی افزود: متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند به آدرس tem.mrud.ir  مراجعه کنند.

نگهبان گفت: در این دوره نیز پس از پایان ثبت‌نام و انجام پالایش متقاضیان متناسب با شرایط استفاده از طرح، متقاضیان بر اساس شاخص‌های افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت ازدواج و ... اولویت‌بندی و انتخاب خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: متقاضیانی که در مرحله نخست ثبت‌نام و پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند، در صورتی که دربازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را اعلام کرده باشند نیز می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.

وی گفت: متقاضیانی که در خصوص احراز نشدن شرایط‌شان در مرحله نخست اعتراض داشته‌اند، در صورتی که دارای شرایط، تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارد و فرآیند قبلی برای آنان طی خواهد شد.

نگهبان ادامه داد: زمان بررسی‌ها هنوز از سوی معاونت مسکن وزارت متبوع اعلام نشده است و بلافاصله پس از اعلام، اداره کل راه و شهرسازی  استان تهران به سرعت اقدام به این کار خواهد کرد.

کد خبر 491652

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha